زنجان - ایرنا - نمایشگاه آثار برگزیده با عنوان «تجسم هنر» همزمان با شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در زنجان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا،‌ معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان روز یکشنبه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رویداد تجسم هنر در سال جاری نیز با همکاری معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این رویداد ۵۳ اثر برگزیده از آثار مهدی الماسی در رشته عکاسی از زنجان، فردین نظری در رشته عکاسی از ابهر، میثم یعقوبی در رشته پوستر از زنجان، فاطمه موسوی در رشته نقاشی خط از زنجان، سید جمال ناصری در رشته خوشنویسی و تذهیب از زنجان، آزاده اشتری در رشته نقاشی از زنجان، تقی بیات در رشته کاریکاتور از زنجان، نیلوفر محمودیان در رشته حجم سازی از زنجان، زهرا نبئی در رشته تصویر سازی از ابهر و لی‌لی فرهادی در رشته گرافیک از زنجان در معرض بازدید عموم قرار گرفته است.
قاسمی اظهار داشت: این رویداد در قالب نمایشگاه از ۸ تا ۱۲ بهمن ماه جاری در نگارخانه فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان دایر است.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: همزمان با این رویداد ۶ کارگاه تخصصی هنرهای تجسمی نیز در محل سالن یادگار فرهنگسرای امام خمینی طی روزهای برگزاری نمایشگاه برای کلیه هنرمندان، دانشجویان و علاقه مندان برگزار می شود.
قاسمی یادآورشد: مراسم اختتامیه و قدردانی از هنرمندان شرکت کننده در این جشنواره نیز ۱۲ بهمن ماه در فرهنگسرای امام خمینی برگزار خواهد شد.