تهران- ایرنا- دستیار وزیر امور خارجه از برگزاری نمایشگاهی در وین خبر داد که عمکلرد چندجانبه گرایی ایران را در ایام الله دهه فجر به رخ جهانیان می‌کشد. 

عبدالله سهرابی امروز دوشنبه نهم بهمن در حاشیه نشست کمیته ارتباطات بین الملل ستاد مرکز دهه فجر به خبرنگار معارف ایرنا گفت: امسال برای اولین بار یک نمایشگاه بین المللی از یکصد سال دستاورد ایران در چندجانبه گرایی و حضور در اجلاس های بین المللی در ایام الله دهه فجر در وین برگزار می شود.

مدیر کل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور افزود: قرار است در این نمایشگاه مجموعه عملکرد جمهوری اسلامی ایران را به رخ همه سیاسیون و همه جهانیان برسانیم که ایران اهل تعامل است و در نهادهای بین المللی نقش آفرین است.

وی افزود: همانطور که رئیس دستگاه سیاست خارجی در موضوع حمایت از فلسطین مقتدرانه ایستاده و با حمایت های شورای عالی امنیت ملی و پشتیبانی های رئیس جمهور و رهبر معظم انقلاب در بخش های دیگری نیز برای موضوع آزادی بخشی و آزادی از ستم و مقابله با زورگویی ها و زیاده خواهی های دوران یک جانبه گرایانی که رو به افول است، تدارک دیده ایم و برنامه داریم.

سهرابی اضافه کرد: امیدوارم بتوانیم در فضای مجازی نیز با توجه به تدارکی که حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیده است، سفارت خانه و سرکنسولگری های ما بتوانند بخشی از عملکرد و وظایف خود را به همه ایرانیان و جهانیان اطلاع رسانی کنند.