به گزارش ایرنا از بانک کشاورزی، خدمت انتقال وجه هوشمند موجود در اپلیکیشن «باران»، از جمله سرویس های جدید و رقابتی بانک کشاورزی است که با پیشنهاد هوشمند انواع روش های انتقال وجه (حسابی، کارتی، پایا، ساتنا و پل) با توجه به مبلغ مورد نظر، ضمن نمایش هزینه کارمزد و زمان انجام تراکنش هر یک از گزینه ها، مشتری را در انتخاب بهترین و مناسب ترین روش ممکن برای انتقال وجه راهنمایی می کند.
همچنین از طریق سرویس شارژ حساب، امکان افزایش موجودی از طریق سایر حساب های فرد با سرعت و سهولت بیشتری فراهم شده است.
مشتریان با استفاده از این اپلیکیشن می توانند ضمن برخورداری از مزایای طراحی ظاهری جدید آن، از خدماتی مانند احراز هویت و افتتاح حساب غیرحضوری برای مشتریان جدید و امکان افتتاح حساب های جدید فقط با یک بار احراز هویت استفاده کنند. فعالسازی، غیرفعالسازی، رفع انسداد و استعلام رمز پویای کارت، انسداد کارت، تغییر حساب پیش فرض کارت، صورتحساب پنج گردش آخر حساب، اضافه کردن حساب و کارت و گزارش صورتحساب در بازه انتخابی مشتری از دیگر خدمات ارائه شده در این اپلیکشن است.
همچنین می توان از مدیریت چک برگشتی، اپلیکیشن دو زبانه (فارسی و انگلیسی) با امکان تغییر تم، مدیریت چک صیادی، پرداخت اقساط، فروش بسته های اینترنتی، پرداخت قبوض (برق، تلفن، گاز، موبایل)، مدیریت ضمانت ها، شارژ مستقیم سیمکارت تلفن همراه، تسهیلات غیرحضوری (آسان)، مشارکت در طرح احسان، غیرفعالسازی خدمات غیرحضوری و استعلام پایا/ساتنا/پل، به عنوان دیگر قابلیت های اپلیکیشن «باران» بانک کشاورزی نام برد.
شایان ذکر است امکانات دیگری از جمله فعالسازی غیرحضوری کارت، کیف پول ریال دیجیتال بانک مرکزی، شارژ حساب از طریق برداشت مستقیم، درخواست چک دیجیتال (چابک)، درخواست سفته الکترونیک، صدور کارت هدیه مجازی، دریافت وجه بدون کارت از خودپرداز از طریق باران و خدمات کهربا (پرداخت موبایلی) نیز به تدریج تا پایان سال جاری در «باران» پیاده سازی و منتشر خواهد شد.