شیراز- ایرنا- مطبوعات شیراز روز سه‌شنبه دهم بهمن ماه ۱۴۰۲ عناوین مختلفی را در موضوعات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در صفحه نخست خود برجسته کردند و به دهه فجر پرداختند.

روزنامه افسانه در شماره ۵۲۰۵ خود این عناوین را به چاپ رسانده است: انتقال آب خلیج فارس هم جوابگوی نیاز استان نیست، برگزاری جشنواره موسیقی فجر با محوریت ۱۰ گروه ملی و استانی، اعلام اسامی برندگان جوایز ششمین جشنواره خوش حسابی سال ۱۴۰۱.

روزنامه تماشا نیز در شماره ۳۱۳۶ خود این عناوین را منتشر کرده است: افزون بر ۴۵ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن فارس در مرحله اجراست به نقل از مدیر کل راه و شهرسازی فارس، بهمن پرجنب و جوش عرصه فرهنگ و هنر فارس، برگزاری مراسم های متعدد در سوگ شاهچراغ (ع).

روزنامه سبحان در شماره ۶۲۰۸ خود عناوینی همچون بستن چاه‌های غیرمجاز به اولویت فرمانداران تبدیل شود به نقل از استاندار فارس، تشریح برنامه های دهه فجر حوزه فرهنگ توسط مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، افتتاح و کلنگ زنی بیش از ۲۰ پروژه عمرانی، خدماتی و رفاهی شهرداری و اعلام اسامی برندگان جوایز جشنواره خوش حسابی پرداخت عوارض سال ۱۴۰۱ را برجسته کرده است.

روزنامه خبر جنوب دیگر روزنامه چاپ شیراز نیز در شماره ۱۲۵۸۳ صفحه جنوب خود گزارشی در خصوص رواج مصرف سیگارهای الکترونیکی در فارس منتشر کرده و برای این گزارش خود تیتر ‘دود و دم ظاهرا باکلاس’ را برگزیده است.

فارس به راحتی سیراب نمی شود، عطر انقلاب در هوای بهمن شیراز می پیچد، از تکمیل موزه منطقه ای شیراز تا احیای آب رکنی، فارس رتبه اول تولید خرما در کشور، اتمام یا اجرای فنداسیون ۴۵ هزار واحد مسکونی در فارس و بودجه تکمیل خط راه آهن شیراز – بوشهر – عسلویه تامین شده است از دیگر عناوین این روزنامه است.

روزنامه عصر مردم هم عنوان در صفحه نخست شماره ۷۹۶۸ خود این عناوین را آورده است: بهره گیری از شیوه های نوین در راستای حفاظت از منابع آبی به نقل از استاندار فارس، افزون بر ۴۵ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن فارس در مرحله اجراست به نقل از مدیر کل راه و شهرسازی استان و فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی باید مردم پایه باشد.

روزنامه شیراز نوین نیز در صفحه نخست شماره ۲۰۳۷ خود عناوینی همچون صیانت از منابع آب زیرزمینی با کنتورهای هوشمند، ۴۵ هزار فنداسیون مسکن ملی در مرحله اجراست، کلنگ زنی و افتتاح ۱۰ پروژه فرهنگی شهرداری در دهه فجر و پرداخت ۴۵ میلیارد ریال جایزه خوش حسابی شهرداری شیراز برجسته کرده است.