سنندج- ایرنا- کلنگ احداث ۹۵۶ واحد منازل سازمانی کارکنان انتظامی استان کردستان روز سه شنبه با حضور سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سنندج به زمین زده شد.

به گزارش ایرنا، سردار احمد رضا رادان در این مراسم گفت: تامین منزل از مهمترین دغدغه‌ کارکنان فراجا است و چون حجم جابجایی همکاران نیروی انتظامی در کشور بسیار زیاد است یکی از مسایل پیش روی پرسنل، تهیه منزل است.

وی ادامه داد: به دلیل نبود منزل سازمانی، حدود ۷۰ درصد درآمد همکاران صرف تامین و اجازه منازل می شود برخی اوقات هم شرایط اجاره منزل برای همکاران وجود ندارد.

سردار رادان افزود: کردستان از استان‌هایی است که بیشترین همکار مامور را به خود اختصاص داده است به همین دلیل سهمیه استان ساخت ۲۵۰۰ منزل سازمانی است که بیشتر از سایر استان‌ها است و قرار است ظرف ۲ تا سه سال آینده این منازل افتتاح شوند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ساخت منازل سازمانی در کردستان مقداری از سایر استان ها عقب است ‌گفت: باید با همکاری مسئولان استانی کار ساخت منازل سازمانی از امروز سرعت بگیرد.

سردار علی آزادی، فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان نیز در این مراسم گفت: این طرح در راستای تامین مسکن سازمانی و ملکی کارکنان اجرا شده است.

وی افزود: در ۳۰ سال گذشته اقدام چشمگیری برای تامین مسکن سازمانی کارکنان فراجا صورت نگرفته بود اما با حضور سردار رادان، قرار است در قالب طرحی جدید ۱۰۰ هزار واحد در کشور ساخته شود که سهم کردستان ۲۵۰۰ واحد است.