تهران- ایرنا- بازیکن تیم ملی سوریه گفت: به خوبی آگاه هستیم که ایران بازیکنان بسیار خوبی دارد، اما ما قصد داریم تا با برتری مقابل ایران تاریخ‌ساز شویم.

به گزارش ایرنا، ابراهیم حصار بازیکن تیم ملی سوریه در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ملی فوتبال ایران در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت های آسیا اظهار داشت: این بازی یکی از سخت‌ترین دیدارهای ما خواهد بود و به خوبی آگاه هستیم که ایران بازیکنان بسیار خوبی دارد، اما ما قصد داریم تا با برتری مقابل ایران تاریخ ساز شویم.

حصار در رابطه با اینکه این تیم تنها یک گل در مرحله گروهی به ثمر رساند نیز گفت: ما می‌دانیم که هواداران انتظار دارند که ما گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم، اما ما به این دلیل نتوانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم که خیلی سخت به محوطه جریمه حریفان خود رسیدیم. البته که حریفان سختی در مرحله گروهی داشتیم، اما قطعا سوریه بازی به بازی بهتر می‌شود.

وی ادامه داد: قطعا صعود به مرحله حذفی برای سوریه یک اتفاق تاریخی بود اما ما قصد نداریم به این دستاورد قانع شویم و قصد داریم با همین انرژی جلو برویم. انگیزه بالایی برای رسیدن به مراحل بالاتر داریم و قصد داریم با فراموش کردن بازی‌های قبلی به افتخارات جدید دست پیدا کنیم.

دیدار تیم‌های ملی ایران و سوریه از ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه در ورزشگاه جاسم بن حمد برگزار می‌شود.