اردبیل - ایرنا - فرماندار شهرستان پارس‌آباد مغان گفت: ۸۳ طرح عمرانی و ۱۴ طرح اقتصادی و سرمایه‌گذاری با اعتباری بالغ بر ۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال همزمان با دهه فجر در این شهرستان مرزی به بهره‌برداری می‌رسد.

جابر جهان بین روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: راه‌اندازی دستگاه "ام. ار.آی" ، احداث چهار واحد مسکن محرومان ، آبرسانی به ناحیه صنعتی پارس‌آباد ، آبرسانی به شهر مغانسر ، احداث پایگاه مسکن مهر و افتتاح سالن ورزشی مدرسه باقرالعلوم نمونه‌هایی از طرح‌های قابل افتتاح در پارس‌آباد مغان است.

وی افزود: برای دهه فجر امسال ۵٠٠ عنوان برنامه در کمیته‌های ۱۸ گانه در شهرستان پارس‌آباد تدارک دیده شده که عطرافشانی و گلباران گلزار شهدا ، دیدار مسئولان ادارات با امام جمعه ، نواخته شدن زنگ انقلاب ، یادواره‌های شهدا ، دیدار با خانواده‌های شهدا و برگزاری میز خدمت از جمله آنهاست.

فرماندار پارس‌آباد با بیان اینکه دهه مبارک فجر نماد عزت و سربلندی کشور است، ادامه داد: دهه فجر فرصتی مغتنم برای آشنایی نسل جدید با دستاورد های انقلاب اسلامی ، خدمات‌رسانی دولت و همچنین تبیین اهداف و برنامه‌های دولت در توسعه، عمران و آبادانی شهرها و روستاها می‌باشد.

شهرستان پارس‌آباد مغان در ۲۱۵ کیلومتری شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.