یاسوج - ایرنا - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به اجرای برنامه های شاد و متنوع در چهل و پنجمین پیروزی فجر انقلاب گفت: برنامه‌های پیش بینی شده در دهه پرفروغ فجر امسال نشاط‌آور، محتوایی و مردم محور خواهد بود.

جشن بزرگ فجر در بخش های مختلف این شهرستان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به اجرای برنامه شاد در چهل وپنجمین پیروزی فجر انقلاب گفت: جشن بزرگ فجر در بخش های مختلف این شهرستان برگزار خواهد شد.

عبدالکریم عبودی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: برنامه های متنوع و شادی در دهه فجر با همکاری و تعامل مسئولان دستگاه‌های اجرایی در بخش های مختلف شهرستان پیش بینی شده است.

وی برگزاری جُنگ شادی به مدت سه شب، جشن فجر در سه شهر قلعه رئیسی، دیشموک و چرام، نمایشگاه عکس با موضوعیت انقلاب، شب شعر فجر، کارگاه طراحی و نقاشی با حضور هنرمندان تجسمی، جشنواره موسیقی فجر، محفل انس با قرآن در قلعه رئیسی، تئاتر خیابانی در میدان مرکزی، و برگزاری جشن انقلاب در پتروشیمی دهدشت را از مهمترین این برنامه ها اعلام کرد.

عبودی رژه موتوری، نصب پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بر روی خودروها و اجرای سرود دانش آموزی مناسب را از دیگر برنامه های دهه فجرانقلاب در کهگیلویه ذکر کرد.

وی برهمکاری همه نهادها در برگزاری برنامه هیا دهه فجر تاکید کرد.