بوشهر-ایرنا- برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در استان بوشهر با نواختن زنگ انقلاب به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه نجابت مرکز این استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر روز چهارشنبه در حاشیه این آیین در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: به دلیل همزمانی ۱۲ بهمن با روز پنج‌شنبه و تعطیلی مدارس با تصمیم مسئولان برگزاری مراسم دهه فجر زنگ انقلاب امسال یک روز زودتر نواخته شد.

علی موحدی ادامه داد: غبارروبی و گلباران قبور شهدا، اجرای برنامه مختلف فرهنگی، نورافشانی و طنین بانگ الله اکبر همزمان با شب ۲۲ بهمن و افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های مختلف آموزشی و ورزشی در مدارس از دیگر برنامه‌های دهه فجر در مدرسه‌های استان بوشهر است.

وی بیان کرد: از روز شنبه هفته آینده همچنین جشن پیروزی انقلاب در مدرسه‌های سراسر استان با حضور پرشور دانش آموزان و فرهنگیان برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر یادآور شد : در این برنامه‌ها علاوه بر ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، جشن‌هایی برای بزرگداشت پیروزی غرورآفرین انقلاب اسلامی برگزار شود.