گناوه – ایرنا – امام جمعه گناوه گفت: جهاد تبیین راهکار و راهبردی موثر در برابر ۲ توطئه و ترفند دشمن از طریق "تحریف" و "کتمان" واقعیت‌ها و دستاوردهای انقلاب است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز چهارشنبه در جمع دانش‌آموزان آموزشگاه دخترانه عصمت این شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار کرد: دهه مبارک فجر فرصتی گرانبها و مغتنم برای بیان دستاوردهای ۴۵ ساله انقلاب است و باید به نحو شایسته و مطلوب به عموم جامعه بخصوص جوانان رسانده شود.

وی گفت: بزرگ‌ترین انقلاب بعد از عصر معصومین (ع) توسط امام راحل و با پشتوانه و حمایت مردم در ایران به کشور عزت، استقلال و اقتدار بخشید و ملت از یوغ استعمار و طاغوت بعد از ۲۵۰۰ حکومت پادشاهی نجات یافتند.

امام جمعه گناوه با گرامیداشت دهه مبارک فجر افزود: در ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ ، معمار کبیر انقلاب پس از سال ها تبعید با استقبال میلیونی مردم به میهن بازگشت و این روز بیاد ماندنی در تاریخ انقلاب به ثبت و ماندگار ماند.

وی بیان داشت: امروز مردم غیور و مقاوم ایران با تبعیت از ولایت فقیه در تمام صحنه های انقلاب حضوری جشمگیر و پرشور دارند و اجازه نخواهند داد دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند.

رکنی حسینی گفت: دشمنان در این برهه که به دنبال ناامیدکردن جامعه از جمله دانش آموزان نسبت به انقلاب و آینده نظام هستند، اما می بینیم که جوانان کشور در عرصه‌های مختلف می‌درخشند و به موفقیت های بزرگی نایل می شوند.

امام جمعه گناوه با اشاره در پیش بودن انتخابات سرنوشت ساز یازدهم اسفند افزود: مردم انقلابی ایران در این رویداد مهم با لبیک به ندای رهبر پرشور پای صندوق‌های رای حضور خواهند یافت و جواب محکمی به یاوه‌گویی های دشمنان خواهند داد.

ضرغام مردانی رئیس آموزش و پرورش و دبیر ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر گناوه اظهارداشت: باتوجه به اینکه ۱۲ بهمن امسال روز پنجشنبه است، برنامه جشن های انقلاب در مدارس شهرستان در روز جاری با نواختن زنگ انقلاب آغاز شده است.