تهران- ایرنا- مدیر گروه جامعه، فرهنگ و سلامت رادیو جوان گفت: ویژه برنامه زنده «در مسیر انقلاب» که با همکاری شبکه رادیویی جوان و تهران تدارک دیده شده است، به موضوعات متنوعی از انقلاب و دستاوردهای آن و موفقیت‌های اقتصادی و نظامی پرداخته و به صورت زنده از شبکه رادیو جوان پخش می‌شود.

علیرضا مبینی در گفت‌وگو با خبرنگار رادیوی ایرنا، در خصوص ویژه برنامه «در مسیر انقلاب» عنوان کرد: این برنامه رادیویی به مناسبت فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی‌، با هدف تبیین موضوعات مختلف در مورد انقلاب و ایجاد همبستگی به استقبال روزهای دهه فجر می رود.

وی افزود: این برنامه رادیویی کاری مشترک از شبکه رادیویی جوان و تهران است که با هدف هم افزایی، همکاری و تعامل بیشتر مدیران شبکه رادیویی جوان و تهران برگزار می شود.

مبینی به بخش های مختلف این برنامه رادیویی اشاره و بیان کرد: ما در این برنامه میزی بنام میز خدمت داریم که به خدماتی که دولت در دو سال گذشته ارائه داده است، می پردازد و همچنین به ۸ سال دفاع مقدس و تحریم ها خواهد پرداخت.

مدیر گروه جامعه، فرهنگ و سلامت افزود: در این ویژه برنامه به دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیشرفت های اقتصادی تا نظامی می پردازیم. در بخش علم و دانش به سلاح های نظامی، ابر رایانه ها، نانو فناوری، خدمات رفاهی پرداخته خواهد شد. در بخش پزشکی و سلامت؛ بیانگر دستاوردهای علمی و پزشکی و اختراعات برتر پزشکان ایرانی خواهیم بود.

وی به بخش های دیگر این ویژه برنامه اشاره کرد و گفت: در بخش ورزشی با اجرای حسن اسماعیل پور به موفقیت تیم های ورزشی در سال های پس از انقلاب و حضور مستمر در جام های جهانی خواهیم پرداخت. در بخش صنعت و اقتصاد نیز به تولید توربین های ابرسازه و صادرات خدمات فنی و مهندسی، نهضت سدسازی و ساخت بزرگراه می پردازیم.

وی افزود: در بخش تاریخ و تمدن سازی؛ انقلاب ایران را با انقلاب های دیگر کشورهای جهان مقایسه می‌کنیم و رویش ها و ریزش ها با تأکید بر هویت اسلامی و ایرانی بیان خواهد شد. در بخش ایرانگردی؛ در خصوص موفقیت های هر استان با استانداران و مردم گفتگو می شود.

علیرضا مبینی خاطرنشان کرد: بخش های دیگری همچون خاطره بازی و مسابقه را خواهیم داشت و با زنان و دختران ایران زمین در حوزه های مختلف گفتگو خواهد شد. همچنین گزارشگران ما به سطح شهر می روند و با مردم در مورد حال و هوای ایام دهه فجر به گفتگو خواهند پرداخت.

ویژه برنامه در مسیر انقلاب کاری مشترک از شبکه رادیویی جوان و شبکه رادیویی تهران به تهیه کنندگی مجتبی حسنی و محمدرضا پاکزادیان در روز پنجشنبه ساعت ۹ صبح و در روزهای دیگر از ساعت ۱۰ به صورت زنده، روی موج fm ردیف ۸۸ مگاهرتز، تقدیم شنوندگان رادیو جوان می شود.