به گزارش ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، «مجید کیانپور» افزود: حضور مطلوب در بازار رقابتی در آینده به سمت هوش مصنوعی و هوشمند شدن فرآیند ارائه خدمات پیش میرود و هر چقدر تجربه مشتری و ایجاد تعاملات در این بستر لذت بخشتر باشد، مشتری علاقهمندی بیشتری برای دریافت خدمات جدید دارد و این رضایت مشتری منجر به افزایش ظرفیت ارائه خدمات افزایش درآمد و کاهش هزینهها خواهد شد.
وی بیانداشت: بر این اساس بودجه یکهزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی برای سال آینده شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و استفاده از ظرفیتهای شرکت، افزایش سهم حضور در بازارهای داخلی و بینالمللی دور از دسترس نخواهد بود.
کیانپور ادامهداد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بیش از ۴۰ سامانه بر بستر اینترنت دارد که ارتباط درون سازمانی و برون سازمانی شرکت را عهدهدار هستند و این سامانهها باید همگام با فناوری روز جهان روزآمد شده و از هوش مصنوعی برای ارائه خدمات مطلوب و مطابق با استاندارهای ملی و بینالمللی به مشتریان استفاده شود.
وی با اشاره به اینکه سال آینده باید با ورود به بازارهای جدید از همه ظرفیتهای شرکت برای ارائه خدمات مطلوب به پروژه های عمرانی استفاده شود، تصریحکرد: هم اکنون عمده قراردادهای شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در حوزه وزارت راه و شهرسازی است و با ورود به بازارهای جدید در سال آینده با استفاده از ظرفیتهای موجود در سراسر کشور، باید سهم حضور در بازارهای دیگر دستگاههای اجرایی و بخش خصوصی را نیز افزایش دهیم.
مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با بیان اینکه امسال بیشتر مراکز استانها طبق برنامهریزی به اهداف خود نزدیک شدهاند، گفت: ۲ ماه پایانی سال روزهای مهمی برای شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است تا برنامهریزیهای شرکت طی سال محقق شود و مدیران استانی ضمن تعامل با سازمانها و دستگاههای اجرایی، با ارائه خدمات مطلوب و تضمین شده نسبت به وصول مطالبات اقدام کنند.
وی اضافهکرد: شرط موفقیت یک شرکت، کار تیمی و استفاده از حداکثر ظرفیت است و از همه ظرفیتهای موجود در شرکت باید به نحو مطلوبی استفاده کرد.