بروجرد - ایرنا - رییس کتابخانه‌های عمومی بروجرد گفت: ثبت نام رایگان برای عضویت در کتابخانه‌های این شهرستان به مناسبت ایام دهه فجر از امروز ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه انجام می‌شود.

فرهاد سوداگر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: علاقمندان می توانند برای ثبت نام رایگان به کتابخانه های عمومی سطح شهر مراجعه کنند و در کتابخانه روستایی که در روستای دینار آباد بروجرد واقع شده هم در بازه زمانی ۱۰ روزه دهه فجر ثبت نام بصورت رایگان انجام می شود.

وی افزود: کتابخانه‌های شهرستان بروجرد ۴۰ هزار عضو دارد که از این تعداد هشت هزار و ۵۰۰ عضو فعال هستند.

رییس کتابخانه های عمومی شهرستان بروجرد با اشاره به اینکه در ایام گرامیداشت دهه فجر برنامه های فرهنگی مختلفی در بروجرد برگزار می شود، بیان کرد: از جمله این برنامه ها؛ نشست "عصر شعر انقلاب" است که با حضور مسوولان حوزه هنری کشور، شاعران، نویسندگان و منتقدان ادبی در بروجرد برگزار می شود.

سوداگر اضافه کرد: اجرای برنامه هایی با محور پرداختن به دستاوردهای انقلاب و وقایع انقلاب و برپایی غرفه همزمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن با همکاری کانون پرورش فکری و شهرداری و برنامه های فرهنگی همچون مسابقه کتابخوانی از دیگر برنامه هایی است که در دهه فجر انجام می شود.

هفت کتابخانه نهادی، هفت کتابخانه مشارکتی و یک کتابخانه آستان قدس رضوی در بروجرد وجود دارد که ۲۰۰ هزار نسخه کتاب در آنها ثبت شده است.