خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: وحدت ملی و حضور حداکثری در تمامی عرصه ها به خصوص انتخابات پیش‌رو موجب ناامیدی دشمن می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا فرهاد زیویار روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت آغاز ایام الله دهه فجر در حوزه علمیه خرم‌آباد اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک اعجاز و هدیه الهی بود که به راحتی شکل نگرفت و اکنون نیز مسوولیت حفظ و نگهداری آن توسط مردم انجام می‌شود.

وی افزود: رژیم طاغوت آزادی های مردم را تحت سلطه قرار داده بود که انقلاب با روشنگری علمای دین و مبارزات مردم در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به پیروزی رسید و چنانچه این انقلاب با ارزش های الهی همراه نبود پایدار نمی‌ماند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تمامی قومیت ها و مردم منطقه را در برگرفته است تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضور و همراهی فداکارانه مردم، مقابل دشمنان ایستادگی می‌کند و الگویی برای منطقه شده که با هدایت دلسوزانه رهبر معظم انقلاب و حمایت اقشار مختلف اثرگذارتر از گذشته دنیای پیرامون خود را تحت تاثیر قرار داده است.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه پای عهد خود با انقلاب اسلامی ایستاده ایم ادامه داد: باوجود تحریم های ظالمانه و مانع تراشی دشمنان در مسیر رشد و ارایه عملکرد های علمی توسط نخبگان، اما نام ایران همچنان زبانزد می‌باشد و مردم در کنار یکدیگر برای آبادانی و توسعه وحدت دارند.

زیویار گفت: باید در هر موقعیتی از کارنامه نظام اسلامی دفاع و عملکرد دولت را تبیین کرد تا مردم امیدوارانه به استقبال راهپیمایی ۲۲ بهمن رفته و در انتخابات شرکت کنند.

وی افزود: تفرقه بین مردم هدف اصلی دشمنان علیه نظام است که دهه فجر فرصتی مناسب برای اثبات وحدت ملی می‌باشد.