تهران- ایرنا- بسته ورزشی ایرنا در دوازدهمین روز بهمن‌ماه به واکنش درخشان به روند تیم ملی در جام ملت‌ها، اعتراض رسمی ایران به کارت زرد طارمی،‌ مشخص شدن داور بازی ایران و ژاپن، ماموریت سخت ایران برابر سامورایی‌های بی‌رحم و اخبار دیگر ورزشی پرداخته است.

به گزارش ایرنا، دوازدهمین روز بهمن‌ماه ۱۴۰۲ با اخبار مختلفی از حوزه ورزش ایران و جهان همراه بود که بر روی خروجی سرویس ورزشی خبرگزاری ایرنا منتشر شد. گزیده این اخبار را می‌توانید در ادامه بخوانید.

ماموریت سخت ایران برابر سامورایی‌های بی‌رحم

جام ملت‌های آسیا به مرحله یک‌چهارم نهایی خود رسید، این در حالی است که ژاپن با ۱۱ گل بهترین خط حمله جام را به نام خود ثبت کرده و آیمن حسین عراقی نیز با ۶ گل بهترین گلزن مسابقات تا این لحظه است. برای پیگیری این مطلب با ما اینجا همراه باشید.

درخشان: تیم ملی روی خلاقیت بازیکنان برنده می‌شود/ خیلی نوسان داریم

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران گفت: موفقیت‌های تیم ملی در این تورنمنت به خاطر خلاقیت فردی بازیکنان بوده و در همین بازی با سوریه درخشش علیرضا بیرانوند باعث شد تا حریف را شکست دهیم. با ما همراه باشید تا در جریان این مطلب قرار بگیرید.

آقای قلعه‌نویی، نگذار حق با منتقدانت باشد!

سرمربی تیم ملی هنوز درگیر اتفاقات ۱۷ سال پیش است؛ آن هم در شرایطی که تیمش در حساس‌ترین برهه خود قرار دارد. با ما اینجا همراه باشید تا در جریان این مطلب قرار بگیرید.

اعتراض رسمی ایران به کارت زرد طارمی

فدراسیون فوتبال ایران طی نامه‌ای رسمی به کارت زرد نخست مهدی طارمی در دیدار با سوریه اعتراض کرد. برای ادامه مطلب ما را اینجا دنبال کنید.

داور چینی دیدار ایران و ژاپن را سوت می‌زند

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، دیدار تیم‌های ایران و ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا را داور چینی قضاوت خواهد کرد. با ما همراه باشید تا در جریان این مطلب قرار بگیرید.

حسینی جام ملت‌ها را از دست داد

سیدمجید حسینی ادامه جام ملت‌های آسیا را از دست داد. ما را اینجا دنبال کنید تا در جریان این خبر قرار بگیرید.

دردسر تازه ژاپنی‌ها در آستانه دیدار با ایران؛ ایتو تحت بازجویی پلیس

برخی رسانه‌های کشور ژاپن اعلام کردند جونیا ایتو بازیکن تیم ملی فوتبال این کشور به اتهام تجاوز جنسی تحت بازجویی قرار گرفت. ادامه این مطلب را اینجا دنبال کنید.

قهرمانی زودهنگام گیتی‌پسند در لیگ برتر فوتسال؛ ثبت دومین جام کشاورز در مربیگری

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان چهار هفته مانده به پایان لیگ برتر باشگاه‌های کشور، قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد. برای پیگیری این خبر ما را دنبال کنید.