اهواز – ایرنا -  نمایشگاه گروهی آثار نشانه " نگارستان " با ۲۴ اثر از ۱۵ هنرمند در اهواز برپا شد.

آیسودا زراسوندی برگزار کننده و ایده‌پرداز این نمایشگاه روز شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه در دسته‌های گوناگون، آرم نوشتاری، آرم شمایلی و آرم تلفیقی قرار دارند.

وی افزود: فراخوان آثار، برای این نمایشگاه، با زمینه بنیادین، داستان‌های شاهنامه فردوسی و خمسه نظامی است، البته در میان آثار با زمینه آزاد نیز دیده می‌شود.

زراسوندی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان از استان‌های مختلف ، آثار خود را به نمایشگاه ارسال کرده‌اند توضیح داد: فروغ الشرف السادات، فاطمه اسماعیل‌زاده، آرمین جمالی پور، ریحانه دانیالی، رضا دلیرسولا، عاطفه سادات سید رئوفی، آیسودا زراسوندی، سیده سارا سید شفوی مقدم، مهشید شیرجندی، یلدا طاهری، بابک عطاریان، محمد فرج اللهی، ساناز قزلباش، مهشید کاظمی، سعید محمودی ۱۵ هنرمند شرکت کننده در این نمایشگاه هستند.

به گفته وی عمده کاربری طراحی گرافیک، تجاری است بنابراین آثار، به سفارش مخاطب، برای محصول، کالا یا برندی خاص و ... طراحی شده‌اند.

این هنرمند هدف از برگزاری نمایشگاه‌های هنری را شناسایی و معرفی هنرمندان نوآور و پویایی هنرمندان در زمینه‌های مختلف هنری در جامعه عنوان کرد.

به گزارش ایرنا این نمایشگاه از امروز تا ۱۹ بهمن ماه جاری در گالری ریم اهواز واقع در امانیه، خیابان خرم، انتهای کوچه خرد، پلاک سه برپا است.