قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری عامل تیراندازی به سمت جمعیت مالباختگان یکی از شرکت‌های پیش فروش خودرویی در تاکستان خبر داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس قزوین، سردار علی ابراهیمی روز شنبه در تشریح دستگیری این متهم بیان کرد: با اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر تجمع تعدادی از مالباختگان یکی از شرکت‌های خودرویی در شهرستان تاکستان، گروهی از ماموران انتظامی و پلیس امنیت عمومی شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در جریان این تجمع، فردی با استفاده از یک قبضه سلاح شکاری به سمت مالباختگان تیراندازی کرد که متاسفانه ۱۵ نفر از تجمع کنندگان و یک نفر از ماموران پلیس مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

سردار ابراهیمی با بیان اینکه علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته یکی از مصدومان جان خود را از دست داده است، ادامه داد: بلافاصله ماموران پلیس با شناسایی متهمِ مسلح در کمترین زمان ممکن وی را به همراه یک قبضه اسلحه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان با اشاره به اینکه افراد مجروح شده در مراکز درمانی تحتِ درمان قرار گرفته‌اند، یادآور شد: پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیتِ عمومی مقتدرانه ایستاده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین از شهروندان خواست تا ضمن در پیش گرفتن سعه صدر در بحث شرکت‌های خودرویی، اجازه دهند موضوع توسط دستگاه قضایی رسیدگی شود.