کاشان _ ایرنا _ رییس اداره ورزش و جوانان کاشان گفت: همزمان با ایام دهه فجر امسال ۸۱ رویداد فرهنگی و ورزشی در سطح شهر و روستاهای شهرستان برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

محمدجواد سلامیان زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع این رویدادها تعداد ۴۰برنامه در حوزه مسابقات و لیگ‌های قهرمانی، هشت برنامه همایش پیاده‌روی و رویدادهای همگانی، ۱۴برنامه در حوزه مسابقات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی و۱۵ برنامه فرهنگی است.
رییس اداره ورزش و جوانان کاشان از تجهیز یک باب خانه ورزش روستایی شهرستان در این ایام خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات کارکنان دستگاه‌های اجرایی کاشان در پنج رشته ورزشی، از جمله این برنامه‌ها است.
وی افزود: برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی ، برگزاری مسابقات ورزشی فوتسال و والیبال ویژه روستاییان ، برگزاری مسابقات جمعه‌های فعال ، تجلیل از خانواده معزم شهدا در سطح شهرستان و غیره در طول دهه فجر از جمله برنامه‌ها پیش بینی شده است.

سلامیان زاده از آماده سازی چهار باب زمین چمن مصنوعی در سطح شهرستان در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: این چمن‌ها در روستاهای غیاث آباد، سادیان ، ورکان و در شهر کامو و چوگان که مساحت هر چمن حدود ۱۲۰۰متر مربع می باشد ، با اعتبار ۵۰میلیارد ریال به صورت مشارکتی با دهیاری‌ها و شهرداری مربوطه به بهره‌برداری می رسد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر جمعیت در فاصله حدود ۲۰۰ شمال اصفهان قرار دارد.