تهران- ایرنا- بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بعد از برتری مقابل تیم ملی ژاپن، در رختکن جواب کری‌خوانی هواداران این تیم را دادند.

به گزارش ایرنا، تیم‌ ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۵ امروز شنبه در مرحله یک‌چهارم‌نهایی جام ملت‌های آسیا، در ورزشگاه اجوکیشن سیتی شهر دوحه به مصاف ژاپن رفت تا فینال زودهنگام این مسابقات، در یک‌چهارم برگزار شود. قضاوت این دیدار حساس را، «ما نینگ» از چین برعهده داشت و در نهایت شاگردان امیر قلعه‌نویی با نمایشی خیره‌کننده در نیمه دوم به برتری دو بر یک رسیدند.

قبل از شروع این دیدار هواداران تیم فوتبال ژاپن کری‌خوانی انجام داده بودند و گفته بودند که ایرانی‌ها بعد از بازی دستانشان را روی سر خود به نشانه ناراحتی و غم می‌زنند.

حالا بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بعد از برتری مقابل تیم ملی ژاپن، در رختکن جواب کری‌خوانی هواداران این تیم را دادند و با انتشار عکسی مشترک در صفحه مجازی خود جواب این کری‌خوانی سامورایی‌ها را دادند.

این دومین‌بار در این رقابت‌ها است که یوزها جواب کری‌خوانی قبل از بازی هواداران حریف را در زمین بازی می‌دهند. قبل از این دیدار، در سومین دیدار مرحله گروهی هواداران تیم ملی امارات قبل از دیدار با تیم ملی فوتبال کری‌خوانی داشتند و گفته بودند که اشک بازیکنان ایران را در می‌آورند و یوزها با برتری در آن دیدار جواب آن کری‌خوانی را با خوشحالی بعد گل داده بودند.