کرمانشاه - ایرنا- طرح گازرسانی به ۵۷ روستای شهرستان دالاهو صبح امروز یکشنبه در چهارمین روز از ایام دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مراسمی با حضور استاندار کرمانشاه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا؛ مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در این مراسم با تبریک ایام دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امروز طرح گازرسانی به ۵۷ روستا و سه طرح صنعتی شهرستان دالاهو با ۲ هزار و ۱۸۵ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

«ناصر حسینی» با بیان اینکه سال گذشته ۳۰ روستا و ۲ شهر شهرستان دالاهو با ضریب نفوذ ۶۵ درصد شهری و ۲۴ درصد روستایی گازدار بود، گفت: با اهتمام و تلاش همکاران ما در شرکت گاز استان کرمانشاه اکنون ضریب نفوذ شهری و روستایی این شهرستان به ۱۰۰ درصد رسیده و تمام ۱۳۲ روستا و سه شهر شهرستان دالاهو از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

به گفته وی اکنون ۱۳ واحد صنعتی در این شهرستان گاز دارد و ۱۰ هزار مشترک از این نعمت استفاده می کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، گازرسانی در شهرستان دالاهو را به دلیل جنگلی و عرصه های منابع طبیعی و کوهستانی بودن دارای مشکلاتی دانست و گفت: تمام تلاش ما ارائه خدمت به مردم است.

حسینی در بخش دیگری از سخنانش گازرسانی به نقاط مختلف کشور از جمله به روستاها را از جمله دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: نیاز مردم ما به انرژی امروز با ارزان‌ترین قیمت و با سهولت در نقاط مختلف کشور حتی روستاهای دوردست تامین می شود.

وی اضافه کرد: صنعت گاز در کشور ما بومی شده و ایران دارای دانش فنی و مهندسی در این حوزه است و این افتخار بزرگی برای کشورمان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: در کشورهای دیگر باوجود اینکه منابع و ذخایر گازی دارند اما انرژی و گاز با قیمت بالا در اختیار مردم قرار می گیرد.

استاندار کرمانشاه صبح یکشنبه و همزمان با چهارمین روز دهه مبارک فجر، در شانزدهمین سفر شهرستانی با استقبال فرماندار و مدیران شهرستان، وارد دالاهو شد.

افتتاح طرح گازرسانی به حدود ۵۷ روستا و سه واحد اقتصادی، افتتاح یک واحد صنعتی و سه زمین چمن، بازدید برخی پروژه های در حال احداث، دیدار با معتمدان و بزرگان شهرستان، پیگیری مشکلات واحدهای اقتصادی و صنعتی و شرکت در شورای اداری از جمله برنامه های استاندار کرمانشاه در شهرستان دالاهو است.

شهرستان دالاهو با ۴۵ هزار نفر جمعیت در ۱۰۰ کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده است.

برچسب‌ها