کرمان - ایرنا - دستیار استاندار کرمان در امور مردمی‌سازی دولت گفت: از اهداف اصلی ستاد مردمی‌سازی دولت، ایجاد زمینه برای نقش آفرینی حلقه های میانی، گروهای مردمی و کنشگران در حل مسائل حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی است.

به گزارش ایرنا، محمد هادی منصوری روز یکشنبه در مراسم معارفه دستیار فرماندار بم در امور مردمی‌سازی که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد افزود: مردم باید در تمامی مولفه ها و امور تصمیم گیری، تصمیم سازی، اجرا و نظارت نقش‌آفرین و مشارکت داشته باشند.

وی گفت: انتخاب دستیار فرماندار برای هر شهرستان یک ضرورت مهم است و منتخبان نیز شاخصه های مردمی بودن، جهادی، مومن و انقلابی بودن را دارا هستند.

دستیار استاندار در امور مردمی سازی دولت با اشاره به اینکه شهروندان بمی افراد صبور و مسئولیت پذیر هستند بیان کرد: دولت برای مردمی‌سازی امور با قوت پای کار آمده است و می توانیم بم را به الگوی عملی مدیریت مردم محور تبدیل کنیم.

وی اظهار داشت: مردمی‌سازی یک‌ ضرورت غیرقابل انکار است که دولت سیزدهم نیز برای تحقق آن با قوت پای کار آمده است.

منصوری گفت: به محض روی کار آمدن دولت سیزدهم، ستاد مردمی‌سازی در نهاد ریاست‌جمهوری تشکیل شد و به تبع آن دستیاران مردمی سازی وزیران، استانداران و فرمانداران نیز منصوب شدند.

وی ادامه داد: امیدواریم با وجود زمینه دستیار مردمی‌سازی شاهد تحول در دستگاه های اجرایی باشیم و این دستیاران حلقه بین مجموعه دولتی، مدیران ارشد استانی و مسئولان میانی در سطح شهرستان ها باشند.

با حضور دستیار استاندار کرمان در امور مردمی سازی دولت، حجت‌الاسلام سجاد محمدآبادی به عنوان دستیار فرماندار بم در امور مردمی‌سازی معرفی شد.