شهرری - ایرنا - مدیرعامل پالایشگاه نفت تهران گفت: ما هیچ طرحی در رابطه با افزایش ظرفیت تولید برای سودهی بهتر نداریم همه برنامه های این پالایشگاه برای محیط زیست مفید است.

به گزارش ایرنا، حامد آرمانفر عصر یکشنبه در حاشیه درختکاری محوطه پالایشگاه نفت تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیتهای مفید پالایشگاه تهران در راستای کمک به محیط زیست اظهار داشت: پالایشگاه تهران ۶۰۰ لیتر بر ثانیه پساب تهران را تصفیه و به استانداردهای مصرفی برای استفاده آبیاری کشاورزی، صنعتی و سیستم خنک کننده بویلرهای این مجموعه تبدیل می کنتد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی: امسال بیش از ۲۵۰ میلیون اصله نهال در کشور کاشته شده است

رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور نیز در جمع خبرنگاران با اشاره به نیاز مبرم کشور به کاشت درخت در جذب کربن موجود در هوا گفت: در حوزه معاونت باغبانی و سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری بیش از ۲۵۰ میلیون اصله درخت در کشور کاشته شده است.

عباسعلی نوبخت افزود: سالانه براساس کارهای آبخیزداری که بخشی از آنها بیولوزیک است در هر هکتار یکهزار و ۲۰۰ کیلوگرم افزایش علوفه و در هر هکتار ۶۰۰ مترمکعب ذخیره آب خواهیم داشت.

وی افزود: در طرح کاشت مردمی یک میلیارد درخت در خیلی از مکانها مردم ورود کرده اند، به طوری که نهال کاری به یک نشاط در جوامع مختلف تبدیل شده است.