خرم آباد - ایرنا - کشف انبار احتکار ۳۰ میلیارد ریال قطعات یدکی خودرو، پلمب ۱۲ واحد صنفی و دندانپزشکی و کشف ۱۸۱ قلم اشیای باستانی، سرخط اخبار انتظامی لرستان در روز دوشنبه شانزدهم بهمن ماه است.

کشف ۱۸۱ قلم اشیای باستانی در دلفان

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی "گشور" دلفان حین کنترل خودروهای عبوری در محور کرمانشاه – دلفان به یک دستگاه خودروی برلیانس مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سردار یحیی الهی افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۸۱ قلم انواع اشیای باستانی کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شده است.

وی با بیان اینکه کارشناسان میراث فرهنگی قدمت اشیای کشف شده را مربوط به دوره های اشکانیان و ساسانیان اعلام کردند ادامه داد: پلیس در حفاظت از میراث فرهنگی و تاریخی جامعه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

کشف یک هزار قطعه لوازم یدکی قاچاق خودرو

سردار الهی همچنین با اشاره به مبارزه جدی با سودجویان و اخلالگران اقتصادی بیان کرد: ماموران پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان، از احتکار مقادیری انواع قطعات قاچاق یدکی خودرو در انباری اطراف خرم آباد مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی و با همکاری ادارات تعزیرات و صمت در بازدید از انبار مربوطه بیش از یک هزار قطعه انواع لوازم یدکی قاچاق فاقد مجوز به ارزش ۳۰ میلیارد ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به دستگیری یک نفر و پلمب انبار مذکور از شهروندان تقاضا کرد: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پلمب ۱۲ واحد صنفی و دندانپزشکی متخلف در خرم آباد

رییس پلیس اماکن عمومی لرستان از پلمب ۱۲ واحد متخلف در خرم آباد خبر داد و اظهار داشت: ماموران اماکن عمومی استان از فعالیت غیرمجاز تعدادی صنفوف متخلف در اطراف این شهر مطلع شدند.

سرهنگ رحمت اله بیرانوند افزود: ماموران اماکن عمومی و اداره بهداشت بلافاصله به محل های مربوطه اعزام شدند و در بازرسی از ۱۲ واحد صنفی مربوطه مقادیری انواع تجهیزات غیرمجاز و غیر بهداشتی کشف کردند که واحد ها پلمب و همراه متهمان تحویل مراجع ذی صلاح شدند.