ایلام - ایرنا - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: حضور پُر شور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری موجب تقویت وحدت ملی و افزایش قدرت ملی و امنیت کشور می‌شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام " علی اشرف علیمحمدی" روز دوشنبه در جشن بزرگ انقلاب در روستای «فجر» بخش دشت عباس شهرستان دهلران، اظهار کرد: با گذشت ۴۵ سال از بهار انقلاب، حضور مردم در کنار مسئولان گسترده و با شکوه است.

وی با بیان اینکه در این مدت، با وجود توطئه‌های دشمن، ملت ایران اسلامی، بزرگ، با عظمت و قدرتمندتر شده است، تصریح کرد: امروز به برکت مجاهدت شهید سردار سلیمانی و شهدای عزیز، ملت‌های مختلف و جریان مقاومت در کنار ما هستند و این از برکات رویش انقلاب اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام به کشتار مردم غزه توسط رژیم غاصب اسرائیل و هم‌پیمانان این رژیم اشاره کرد و گفت: این رژیم با کشتار مردم بی گناه غزه و فلسطین مورد نفرت مردم دنیا قرار گرفته و در منجلاب شکست گرفتار شده است.

وی به خدمات نظام در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود: امروز ایران اسلامی با سربلندی و اقتدار مسیر الهی خود را ادامه می دهد و شاهد پیشرفت و توسعه در همه عرصه‌ها هستیم.

فرماندار ویژه دهلران نیز در این آئین با تبریک دهه فجر، گفت: حضور مردم نشان از وفاداری آنها به انقلاب، ولایت و آرمانهای بلند شهدا و امام راحل است.

"لطیف صادقی" گفت: حضور با شکوه مردم در جشن پیروزی ۴۵ سال عزت و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی، نشان از اقتدار نظام در عرصه‌های مختلف است.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم عرب زبان در محافل و مجالس انقلابی این شهرستان، یادآور شد: اعراب منطقه با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نیز نقش خود را با حضور پر رنگ در پای صندوق های رای به نمایش گذاشته و دشمن را مایوس خواهند کرد.

فرماندار ویژه دهلران افزود: پروژه های زیادی در حوزه نفت و گاز و کشاورزی در منطقه در حال انجام بوده که نشان از توجه نظام به منطقه و ظرفیت‌های آن است.

امام جمعه دهلران نیز در این مراسم یادآور شد: مردم دشت عباس، با حضور خود در این برنامه نشان دادند که پای انقلاب و ارزش‌ها هستند و برای تجدید عهد و بیعت با شهدا آمده‌اند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری گسترده خواهند داشت.

حجت الاسلام "سید محسن موسوی" با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای حضور پرشور در انتخابات، افزود: مشارکت گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری موجب یاس دشمنان و سربلندی نظام خواهد شد.

سرهنگ پاسدار "علی مرغزاری" فرمانده سپاه دهلران نیز در این آیین، با بیان اینکه عزت و اقتدار نظام در منطقه و جهان به خوبی عیان است، گفت: این عزت و اقتدار مرهون خون شهدا، آمادگی نیروهای مسلح، حضور مردم در صحنه‌های دفاع از انقلاب و ارزش‌ها و بصیرت رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان است.

"سید فرهان بخات" بخشدار دشت عباس هم با تبریک دهه فجر از حضور مردم و مسئولان در جشن انقلاب در روستای فجر قدردانی کرد.

اجرای شعر و سرود و آئین‌های محلی، نمایشگاه غذاهای بومی و محلی از دیگر برنامه‌های جشن انقلاب در روستای فجر بود.