شهرری - ایرنا - رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: عملکرد ما باید به گونه ای باشد که ارتباطات مردمی به یک مطالبه عمومی تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مقامات مسوول روز دوشنبه در دومین گردهمایی خادمان مراکز ارتباطات مردمی قوای سه گانه نهادهای عمومی و انقلابی، نظامی و انتظامی کشور که در بهشت زهرای تهران برگزار شد به زیارت قبور شهدا رفته و نثار گل بر مزارشان یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.

حجت الاسلام احمد صالحی در این جلسه هم اندیشی با اشاره به اهمیت برگزاری اینگونه نشست ها اظهار داشت: برای یکسان سازی نظام ارتباطات مردمی در سه قوا و دستگاه های عمومی و انقلابی و نظامی و انتظامی با برپایی این نشست ها می توانیم قدم مفیدی برای خدمت به مردم برداریم.

وی افزود: ما در قالب یک مجموعه خدمتگزار به مردم فضایی را برای همه خدمتگزاران دستگاه ها ایجاد و به عنوان پیشانی و نماد خدمت در این عرصه بزرگ و جبهه ارزشمند برای آنها به صورت خالصانه و از روی صدق مهیا می کنیم.

حجت الاسلام صالحی بیان داشت: این بزرگ ترین توفیق الهی بود که به برکت وجود مبارک حاج قاسم عزیز که بزرگ خادم مردم و سرباز ولایت بود در تمامی برنامه های خودمان مخصوصا عرصه ارتباطات مردمی مدد بگیریم و با معنای خدمت پای در مسیر شهدا و حاج قاسم بگذاریم.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: این نشست ها و گردهمایی ها باید به عنوان سامانه انتقال تجربیات سه قوا به یکدیگر و همکاری بیشتر گسترش یابد تا بتوانیم برای هم اندیشی بهتر اتفاقات ارزشمندی را رقم بزنیم و با ارتباط گیری با مردم در خدمت رسانی بهتر به موفیتهای چشمگیری برسیم.

وی اظهار داشت: ما باید طوری عمل کنید که هیچ کدام از مسئولین در ارتباط با مردم احساس آرامش نکنند و دائما دنبال حل مشکلات آنها باشند و با تمام قوا در این مسیر الهی با خدمت رسانی به آنها میزان رضایتمندی را به نهایت خود برسانیم.

صالحی با بیان اینکه مسئولان مرکز ارتباطات مردمی باید ساعاتی را شخصا برای حضور در میان مردم و نظارت بر نحوه دریافت درخواست ها وپیگیری ها اختصاص دهند، تصریح کرد: مردم انتظار دارند تمامی مسئولین ستادی و استانی آیینه تمام نمای رئیس جمهور در ارتباط با ولی نعمتان نظام وحل مشکلات آنان باشند.

ماموریت ما زمانی تمام می شود که مشکل مردم تمام شده باشد

علی اصغر رفاهی مدیر ارتباطات مردمی قوه قضائیه گفت: هرچه بیشتر بین مردم حضور پیدا کنیم با مشکلات آنها آشناتر می شویم و با پیگیری آن خدمت بزرگی به مردم کرده ایم ماموریت ما زمانی تمام می شود که مشکل مردم تمام شده باشد.
وی افزود: خداوند این نعمت را به ما داده و بهتر از اون اینکه ما با مسئولیتی که داریم در ارتباطات با مردم و گره گشایی از کار آنها باید تلاش کنیم.
رفاهی بیان داشت: ما مسئولین هرچه بتوانیم با تعامل، وحدت، هماهنگی و همدیلی کار نظام را جلو ببریم موفقیت بیشتری کسب خواهیم کرد و رضایتمندی بین مردم بیشتر می شود.

در پایان این مراسم از منشور اخلاق حرفه ای کارگزاران نظام ارتباطات مردمی رو نمایی شد.