شهر ری - ایرنا - شهردار قیامدشت گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر، یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی، خدماتی و آموزشی در قیامدشت راه اندازی و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایرنا ، حسین ترکاشوند روز سه شنبه به خبرنگاران درباره رونمایی از طرح های عمرانی و فرهنگی اجتماعی در شهر قیامدشت اظهار کرد: در ایام باقی مانده تا پایان دهه مبارک فجر پروژه های عمرانی، خدماتی و آموزشی در قیامدشت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی باتشریح این طرح ها افزود: یک مجموعه پایش تصویری در زمینی به مساحت ۴۰۰ مترمربع و زیربنایی در حدود یکهزار مترمربع و با نصب دوربین‌های متعدد در شهر قیامدشت با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال به بهر برداری می شود.

ترکاشوند ادامه داد: بلوار شهدای قیامدشت حد فاصل میدان شهید حاج قاسم سلیمانی قیامدشت تا حصارامیر (محدوده پاکدشت) به طول یک کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال برای رفع مشکل ترافیکی منطقه در خدمت رفت و آمد خودروها و مردم خوب قیامدشت قرار می گیرد.

شهردار قیامدشت تصریح کرد : مشارکت در ساخت پروژه دبیرستان فخر صادق با همکاری یک خیّر در زمینی به متراژ چهار هزار و ۷۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال شامل ۸۰۰ میلیارد ریال تملک، ۴۰ میلیارد ریال اعتبارات شهرداری و ۳۰۰ میلیارد ریال توسط خیر با هدف ارتقای سطح آموزشی دانش آموزان به بهره برداری می رسد.

شهر قیامدشت در شهرستان ری و در مدخل ورودی بلوار امام رضا علیه السلام در بزرگراه مواصلاتی پایتخت به سمت خراسان رضوی قرار دارد که شهرک صنعتی خاوران بعنوان یکی از شهرک های صنعتی پیشرفته در خاورمیانه را در خود جای داده است.

غبار روبی مزار مطهر شهدای لپه زنک و دیدار با خانواده معظم شهدا

به مناسبت فرارسیدن یوم اللّه دهه مبارک فجر صبح امروز طزری امام جمعه بخش خاوران، اکبری بخشدار خاوران، رحمتی رییس حوزه قضایی بخش، قدرتی دهیار و رییس و اعضإ شورای اسلامی روستای لپه زنک با حضور در مزار شهیدان تقی مهدی هداوند و قاسم سیری با ادای احترام و اهدإ گل یاد و نام شهیدان را گرامی داشتند.

در ادامه به دیدار خانواده معظم و معزز دو شهید والا مقام شهید تقی مهدی هداوند و شهید قاسم سیری از شهدای سرافراز این مرز و بوم رفته و با اهدا گل و لوح تقدیر از مقام شامخ شهدا تجلیل و از خانواده ایشان قدردانی به عمل آوردند.