تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶

یزد- ایرنا- ۶۱ پروژه فرهنگی، عمرانی و کشاورزی روز سه‌شنبه به مناسبت دهه فجر با صرف پنج هزار میلیارد ریال در مهریز استان یزد افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان، بلوار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی روستای مدوار، واحد پرورش شتر مرغ پرواری، واحد تولیدی ماکان پلیمر، طرح‌های آسفالت معابر و شبکه توزیع آب و برق شهرک صنعتی و آموزشگاه فنی و حرفه‌ای از جمله این پروژه‌ها است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد با تبریک دهه فجر به اهمیت ایجاد اعتماد و امید و ارائه گزارش به مردم در قالب جهاد تبیین اشاره کرد و از پیگیری مسئولان شهرستان و همکاری خوب خیران و بخش خصوصی در انجام طرح‌ها قدردانی کرد.

"محمد علی شاه حسینی" در آیین افتتاح این پروژه‌ها از بخش خصوصی که در کنار دولت در انجام طرح های مختلف در شهرستان مهریز همکاری دارند تشکر کرد و گفت: باید همه در کنار هم برای اجرای طرح های مورد نیاز مناطق استان به تعامل خود ادامه دهند که موضوعی مهم است.

همچنین به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر ۴۵ برنامه فرهنگی شاخص اعم از غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا، مسابقات کتابخوانی، برگزاری محافل انس با قرآن در شهر و مناطق روستایی در مهریز در حال اجرا است.

مرکز شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.