تهران- ایرنا- بسته ورزشی ایرنا در هجدهم بهمن‌ماه به شکست تیم ملی فوتبال برابر قطر و عدم صعود به فینال جام ملت‌های آسیا و سایر اخبار ورزش ایران و جهان پرداخته است.

به گزارش ایرنا، هجدهمین روز بهمن‌ماه ۱۴۰۲ با اخبار مختلفی از حوزه ورزش ایران و جهان همراه بود که روی خروجی سرویس ورزشی خبرگزاری ایرنا منتشر شد. گزیده این اخبار را می‌توانید در ادامه بخوانید.

بازنده سربلند؛ پایان رویای ایران در جام ملت‌های آسیا

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا با برتری قطر به پایان رسید.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

وزنه‌برداری قهرمانی آسیا؛ مدال نقره بر گردن بیرانوند

مدال نقره یکضرب دسته ۸۱ کیلوگرم وزنه‌برداری قهرمانی آسیا به نماینده ایران رسید.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

تمرین تیم ملی شنا با کاپشن؛ کسب سهمیه المپیک دور از دسترس نیست

سرمربی تیم ملی شنا با اشاره به شرایط سخت این تیم در اردوی آماده‌سازی، گفت: استخر مجموعه ورزشی آزادی محل برگزاری مسابقات و اردوهای تیم ملی، تا حدی سرد است که مربیان با کاپشن حضور پیدا می‌کنند و شناگران از سرما می‌لرزند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

سبقت رونالدو از مسی در اینستاگرام

دو فوق ستاره فوتبال جهان در صدر فهرست ثروتمندان فوتبال اینستاگرام در سال ۲۰۲۴ قرار دارند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

عبدالملکی: بی‌رحمانه من را قضاوت نکنید/ برایم کلاس توجیهی دوپینگ نگذاشتند

دارنده مدال برنز بازی‌های پاراآسیایی هانگژو نسبت به مثبت شدن تست دوپینگش واکنش نشان داد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

قلعه‌نویی: از مردم ایران عذرخواهی می‌کنم/ شانس با ما یار نبود

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: ابتدا از مردم ایران عذرخواهی می‌کنم. ما باید آنها را خوشحال می‌کردیم و به فینال می‌رسیدیم، اما شانس با ما یار نبود.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

محمدخانی و مرور خاطرات؛ آیا ستاره سابق پرویز خان را تماشا می کند؟

فیلم سینمایی«پرویز خان» مروری بر اتفاقات سال‌های نه چندان دور تیم ملی و ماجرای استعفای ۱۴ بازیکن در آن ایام دارد، بازیکنانی که ناصر محمدخانی هم یکی از آنها بود اما با همه این وجود کاپیتان سابق تیم ملی یکی از میهمانان ویژه این فیلم خواهد بود.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

نگاهی متفاوت به عملکرد تیم ملی؛ دردسر شیرین

فارغ از جایگاه تیم ملی در پایان جام ملت‌ها، کیفیت بالا و فراتر از قاره آسیای تیم ملی در نیمه دوم برابر ژاپن تبدیل به یک معیار و شاخص برای سنجش تیم ملی شده است و ملی‌پوشان باید برای حفظ این کیفیت تلاش کنند؛ دردسری شیرین که نمایش دلچسب خودشان سبب آن شد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

رونمایی رسمی باشگاه پرسپولیس از ستاره ازبک + عکس

باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی از ستاره ازبکستانی خود رونمایی کرد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

لوپس: بازی با ایران پیچیده بود/ کیفیت عفیف به ما کمک کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال قطر پس از پیروزی برابر ایران و صعود به فینال جام ملت‌های آسیا به پیچیدگی بازی با ایران اذعان کرد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.