همدان- ایرنا- مدیر روابط‌عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: شورای راهبردی روابط عمومی های صمت استان با خدف تقویت جهاد تبیین و با توجه به فرمان مقام معظم رهبری در راستای حمایت از تولید، تجارت و سیاست های دولت مردمی در نهضت پیشرفت تولید و تجارت تشکیل شد.

علی مسلم خانی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اطلاع رسانی پتانسیل های تولیدی و بازرگانی استان با تشکیل شورای راهبردی روابط عمومی ها تقویت شده و توسعه می یابد.

وی ادامه داد: یکی از مسائل مهم در راستای توسعه اقتصادی استان ارتباط واحدهای بخش خصوصی با یکدیگر بود و در این راستا برای تقویت و توسعه اطلاع رسانی پتانسیل های تولیدی و بازرگانی و در راستای پشتیبانی رسانه ای هرچه بهتر از همه واحدها و کمک به رفع مشکلات برای نخستین بار در کشور با حمایت های مدیرکل صمت استان اولین شورای راهبردی روابط های بخش خصوصی را در کشور تشکیل شد.

مدیر روابط‌عمومی صمت استان همدان گفت: پنج اصل مهم امیدآفرینی در جامعه، جهاد تبیین، تبیین دستاوردهای دولت، ایمان و امید و استفاده از ظرفیت رسانه ها که از تاکیدات مقام معظم رهبری است را در سرلوحه امور قرار دادیم.

مسلم خانی به فعالیت‌های این شورا اشاره کرد و افزود: در ابتدای مسیر طی فراخوانی تمامی واحدها را دعوت به معرفی نیروی روابط عمومی تخصصی کردیم و با استقبال خوب و همراهی بخش خصوصی، امروز بیش از ۳۵۰ واحد مدیران روابط عمومی خود را به دبیرخانه این شورا معرفی کرده اند و همچنان شاهد استقبال واحدها هستیم.

به گفته وی به زودی مجمع عمومی، هیات رییسه، بازرس، خزانه‌دار و کمیته‌ها تشکیل خواهد شد.

وی توضیح داد: روز پنجشنبه نشست شورای راهبردی روابط عمومی های حوزه صمت استان همدان تشکیل شد که در این نشست مدیرکل صمت استان همدان با اشاره به رشد صنایع استان در قیاس با قبل انقلاب از فعالیت افزون بر هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی در استان خبر داد.

مسلم خانی افزود: همچنین فرهیدزاده معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان در نشست شورای راهبردی روابط عمومی های حوزه صمت استان همدان این اداره کل را در روایتگری و تبیین دستاوردهای بخش تولید و تجارت پیشتاز کشور دانست.

به گزارش ایرنا، در مراسمی با حضور معاون وزیر صمت و مدیرکل صمت استان و به ابتکار روابط عمومی اداره کل صمت استان همدان برای نخستین بار شورای راهبردی روابط عمومی های حوزه صنعت، معدن و اصناف استان همدان تشکیل شد.

این شورا با هدف ایجاد هم افزایی و تقویت و توسعه اطلاع رسانی پتانسیل های تولیدی و بازرگانی و در راستای پشتیبانی رسانه ای هرچه بهتر از همه واحدها و کمک به رفع مشکلات و همچنین تقویت ارتباط بخش خصوصی با دولت تشکیل شد.