تهران‌بزرگ - ایرنا - مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری تهران گفت: از عمده مشکلات که در راستای معیشت و کسب و کارهای خانگی درسطح استان تهران احصا شده، عدم وجود سکوی فروش مناسب و محلی برای عرضه تولیدات خانگی کارآفرینان است.

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، زهره جعفری روز شنبه در خصوص برپایی نمایشگاه‌های حمایت از کسب و کارهای خانگی اظهار کرد: بیش از ۱۰ هزار بانوی کارآفرین در استان تهران در سطوح مختلف مشغول فعالیت و کسب درآمد هستند.

و️ی افزود: بیش از ۱۰ هزار بانوی کارآفرین شامل کسانی است که یا به تازگی مشاغل خانگی و تولیدات خانواده محور را شروع کرده‌ و یا کسانی که سال‌هاست در این عرصه حضور دارند و صاحب برندهای معتبر در کشور بوده و به عنوان کارآفرین پشتیبان، تعداد زیادی از بانوان را تحت پوشش دارند، هستند.

️مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری تهران ادامه داد: از عمده مشکلات که در راستای معیشت و کسب و کارهای خانگی عدم وجود سکوی فروش مناسب و محلی برای عرضه تولیدات خانگی کارآفرینان است که در این راستا تلاش شده به شکل‌های مختلف ظرفیت عرضه مستقیم تولیدات خانگی برای کارآفرینان فراهم شود.

م️دیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری تهران گفت: در قالب طرح ماهد در راستای ایجاد ظرفیت فروش مستقیم محصولات بصورت رایگان در مکان‌های مختلف و دارای مخاطب ویژه در سطح استان اقدام کرده و تلاش شده تا کارآفرینان بتوانند از نقاط مختلف استان محصولات خود را در نمایشگاه‌هایی در سطح تهران عرضه کرده و به فروش برسانند.

️جعفری تاکید کرد: از سال گذشته تا به حال در راستای یکی از اهداف دفتر بانوان و کارگروه کسب و کار خانواده محور، با حمایت مشاورین بانوان فرمانداری‌ها، نمایشگاه‌های متعددی در سطح شهرستان‌های استان تهران برپا شده است و کارآفرینان بانو، ظرفیتی را برای عرضه محصولات تولیدی خودشان در سطح شهرستان پیدا کرده‌اند.