کرمان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کرمان با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی امروز در جایگاهی قرار گرفته که گفتمانی را در دنیای امروز در سطح بین الملل تعقیب می کند که در نظم جدید جهانی طرفدار دارد و موثر است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی روز یکشنبه در راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر کرمان به خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این گفتمان امروز یکی از بحث های مهم روز دنیاست.

وی ضمن تشکر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز تصریح کرد: این حضور نشان می دهد انقلاب اسلامی در چهل و پنجمین سالگرد خود هرچه جلو می رود، با قدرت بیشتر و قاطعیتی که در شان انقلاب و نظام اسلامی است از ارزش هایش دفاع می کند.

امام جمعه کرمان گفت: انقلاب اسلامی نشان داده اهداف خود را یکی پس از دیگری توانسته در سال های بعد از پیروزی انقلاب در داخل و خارج از کشور در سطح بین الملل تعقیب و در جایگاهی قرار گرفته که گفتمانی جدید در عرصه جهانی سردمداری کند.

وی اظهار امیدواری کرد که مردم با همین قاطعیت و صلابتی که از اول پای انقلاب بوده اند همچنان این مسیر را ادامه دهند تا این پرچم به دست صاحب اصلی انقلاب اسلامی، حضرت ولی عصر(عج) برسد.