رباط کریم - ایرنا - مدیر حوزه‌های علمیه کشور و عضو فقهای شورای نگهبان گفت: انقلاب اسلامی از معدود انقلاب‌هایی بوده که طی قریب به نیم قرن به حیات و راه خود ادامه داده، از آرمانها و اهداف والای خود عقب ننشسته و این افتخار برای شما ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام علیرضا اعرافی روزیکشنبه در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن رباط کریم اظهار داشت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، بصیرت، هوشمندی، شجاعت و حکمت ملت در مسیر اسلام و ایران را نمایش می‌دهد.

وی افزود: مردم سرافراز ایران بودند که این پدیده ممتار را به وجود آوردند و این چنین پای آرمانهای آن ایستادگی کردند.

عضو فقهای شورای نگهبان با بیان ویژگی های بارز و فراگیر انقلاب اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: این نقلاب توسط ملت بزرگ ایران برای آرمان های بزرگ الهی به وجود آمد و یک انقلاب اعتقادی، معرفتی، بنیادی و بسیار عمیق بود که در جهان نظیر ندارد.

مدیر حوزه های علمیه کشور ادامه داد: ملت بزرگ ایران و به ویژه جوانان به رهبری امام برخاستند و بر تمام نظریات، تئوری و تهدیدهای دشمنان خط بطلان کشیدند.

وی با اشاره به اینکه موج انقلاب اسلامی عالم گیر شده است، اضافه کرد: در طی این ۴۵ سال صدای ملت ایران پژواک انقلاب اسلامی را در همه عالم انعکاس داده و نمونه بارز آن محور مقاومت و مجاهدان در راه خدا است.

حجت الاسلام اعرافی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از متن و بتن مردم است، تاکید کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید بر تداوم این پیام جهانی و آسمانی و حرکت بزرگ انقلابی است که تا پای جان پای پرچم انقلاب ایستاده و بر عهد پیشین خود باقی مانده اند.

همچنین فرماندار شهرستان رباط کریم نیز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: مردم انقلابی ، ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان رباط کریم اعم از زن و مرد، پیر و جوان با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه ای دیگر آفریدند.

امید احمدی افزود: این حضور نشانه این است که مردم هنوز پای نظام و انقلاب خودایستاده اند وهرگز اجازه نخواهند داد دشمن درمیان مردم ومسئولان تفرقه ایجاد کنند.

وی ضمن تشکر از مردم انقلابی شهرستان رباط‌کریم که امروز با خلق این حماسه امید خدمت ما مسئولان را دوچندان کردند، گفت: همانطور که شما مردم دشمنان کشور را ناکام گذاشتید در ۱۱ اسفند هم همه با هم با مشارکت‌ خود در انتخابات سرنوشت خود و کشور را رقم بزنیم وحماسه دیگر خلق کنیم.