بیرجند - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در حکمی حسن بهرامی نژاد را به عنوان سرپرست بیمارستان امام رضا (ع) منصوب کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، در متن حکم سید محمد موسوی میرزایی خطاب به حسن بهرامی نژاد که روز دوشنبه منتشر شد، آمده است: بنا به تصمیمات متخذه و نظر به تعهد، حسن‌ سابقه و تجربه جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع)» منصوب می شوید تا برابر ضوابط و مقررات، با هماهنگی معاونت درمان دانشگاه و زیر نظر اینجانب انجام وظیفه نمایید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت اصول قانون مداری و با تهیه برنامه‌های مدون، بهره‌گیری بهینه از امکانات و توانمندی نیروهای پرتلاش و دلسوز و تعامل با معاونان و مدیران دانشگاه در انجام وظایف محوله موفق باشید.

دکتر حسن بهرامی نژاد متولد ۱۳۴۷ در نهبندان و پزشک عمومی است. از سوابق اجرایی وی می توان به ریاست بیمارستان امام رضا (ع)، شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های سربیشه و سرایان و مرکز بهداشت بیرجند نام برد.

پیش از این جواد قدوسی نژاد رئیس بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیستم بهمن امسال با اشاره به عزل رئیس بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند که به دلیل وضعیت نامطلوب این مرکز درمانی و در سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اتخاذ شد، گفت: تغییری در تصمیم اتخاذ شده صورت نگرفته و جایگزین رئیس بیمارستان به زودی تعیین می شود و آغار به کار خواهد کرد.

موسوی میرزایی درباره رایزنی های صورت گرفته برای ابقای رئیس بیمارستان مذکور تصریح کرد: درخصوص سلامت مردم با کسی تعارف نداریم و تصمیم به عزل رئیس بیمارستان امام رضا (ع) قطعی بوده و تغییر نکرده است.

مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) بیرجند با قدمت ۷۵ سال قدیمی ترین مرکز درمانی در استان خراسان جنوبی بوده که دارای بخش های مختلف است و مرکز تروما نیز محسوب می‌شود.