شهرری - ایرنا - تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) خطاب به پاسداران گفت: صیانت و حفاظت از نهال انقلاب کار بزرگی است که پاسداران انقلاب اسلامی ما آن را به خوبی انجام داده‌اند. 

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر روز سه شنبه با حضور در سپاه شهرستان ری با فرمانده و پاسداران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد و اظهار داشت: پاسداری از آرمان‌ و ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، وظیفه سنگینی است که بر عهده شما سبزپوشان غیور سپاه قرار گرفته است.

وی افزود: این نهاد مقدس از برکات نظام جمهوری اسلامی و محصول ژرف اندیشی امامین انقلاب بوده که با توشه ولایتمداری، تقوا، بصیرت و مجاهدت‌های بسیار، الگوی دلدادگان انقلاب اسلامی شده است.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) خاطرنشان کرد: بر خود لازم می دانم فرارسیدن سوم شعبان سالروز ولادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار و همچنین سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را خدمت فرمانده و تمام همسنگران غیور ایشان در جایگاه های مختلف سپاه شهرستان ری تبریک عرض نموده، صحت و سلامتی همگان را در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تحت تدابیر حکیمانه ولی امر مسلمین و فرماندهی معزز کل قوا از درگاه ایزد منان خواستارم.

سوم شعبان مصادف با ولادت امام حسین (ع) توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی به عنوان روز پاسدار نامگذاری و در تقویم ثبت شده است؛ بی شک بزرگداشت این روز به دلیل اهمیت وظایفی است که پاسداران این مرز و بوم بر عهده دارند.