قیمت گذاری و کارشناسی آنلاین ملک آقای املاک، بر اساس 4 مدل کارشناسی آنلاین با هوش مصنوعی، کارشناسی آنلاین ملک غیرحضوری بامشاوران برتر منطقه، کارشناسی آنلاین ملک حضوری با مشاوران برتر منطقه و کارشناسی آنلاین ملک باحضور کارشناس دادگستری همراه باتورمجازی صورت می‌گیرد.دراین مطلب با تأثیر عمیق تحول دیجیتال بر صنعت املاک و چگونگی تغییر روش خرید آشنا می شوید.

در یک دهه اخیر، صنعت املاک با پیشرفت سریع فناوری‌های دیجیتال، تحول قابل توجهی را تجربه کرده است. آقای املاک، پلتفرمی دیجیتال است که تحت تاثیر این تحول جنبه های مختلف بخش املاک و مستغلات را متحول کرده است. از جستجوی ملک و معاملات تا مدیریت املاک و تجربیات مشتری تغییر پیدا کرده است. یکی از خدمات جذاب آقای املاک برای مالکان و کسانیکه قصد خرید آپارتمان و یا اجاره آپارتمان را دارند، قیمت گذاری آنلاین ملک است. قیمت گذاری و کارشناسی آنلاین ملک آقای املاک، بر اساس 4 مدل کارشناسی آنلاین با هوش مصنوعی، کارشناسی آنلاین ملک غیر حضوری با مشاوران برتر منطقه، کارشناسی آنلاین ملک حضوری با مشاوران برتر منطقه و کارشناسی آنلاین ملک با حضور کارشناس دادگستری همراه با تور مجازی صورت می گیرد.

در ادامه این مطلب، تأثیر عمیق تحول دیجیتال بر صنعت املاک و مستغلات و چگونگی تغییر روش خرید، فروش و مدیریت املاک را از زبان مهندس ایمان خدابخش "بنیانگذار و مدیرعامل پلتفرم آقای املاک" بررسی خواهیم کرد.

دنیای دیجیتال و تاثیر آن بر صنعت املاک از دیدگاه ایمان خدابخش

جهان به سمت عصر دیجیتال در حال حرکت است و صنعت املاک و مستغلات نیز از این قاعده مستثنی نیست. بازاریابی دیجیتال به یک ضرورت تبدیل شده و به سرعت در حال تغییر صنعت املاک و مستغلات می باشد. در همین رابطه ایمان خدابخش معتقد است که وبسایت های تخصصی املاک یک منبع درآمد و وسیله ای برای فروش دارایی افراد و یک ابزار بازاریابی موثر برای ارتباط با مشتریان به شمار می روند، به نوعی دگرگونی دیجیتال می‌تواند نحوه انجام کسب‌وکار، نحوه تعامل افراد با مشتریان، روش یافتن مشتریان جدید، روش بازاریابی کسب‌وکار، روش کار و غیره را تغییر دهد.

خدابخش بر این عقیده است که شرکت‌های املاک و مستغلات باید در همان آغاز سفر تحول دیجیتال به یک سوال کلیدی پاسخ دهند: چگونه سازمانی را راه‌اندازی کنم که چنین تغییری را امکان‌پذیر کند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که ابعاد حیاتی یک سازمان شامل ساختار سازمان، مدل عملیاتی، رهبری، فرهنگ، استعداد و مهارت‌ها می باشد.

نکات اساسی برای پیشرفت دیجیتال شرکت های املاک

1- تعیین مدل عملیاتی مناسب که مشاغل و تیم های چابک می سازد

2- داشتن اعضای تیم متخصص و آموزش دیده برای کمک به ایجاد تغییرات متمرکز و سازمان یافته

3- داشتن یک تیم رهبری که مسیر پیشرفت را تعیین کند

4- ایجاد فرهنگ سازمانی تغییر و پیشرفت در اعضای تیم و کارمندان

5- پرورش و توانمندسازی استعدادها و ترکیب مهارت های لازم برای ارتقای استراتژی دیجیتال

به گفته وی تحول دیجیتال فقط به روزرسانی فناوری نیست، بلکه ارتقای تفکر استراتژیک است. کسب و کارهای قدیمی حوزه املاک و مستغلات باید در اصول اساسی خود در 4 حوزه استراتژی (تنظیم سازمان، مشتریان، داده ها و فناوری) تجدید نظر کنند. به این ترتیب می توانند برنامه های خود را تقویت و از طرفی فرصت های جدید دنیای دیجیتال را به دست آورند.

بازاریابی دیجیتال چه کاربردی در بازار املاک دارد؟

از نظر آقای ایمان خدابخش، پلتفرم‌های دیجیتال و پورتال‌های فهرست‌بندی آنلاین، جستجو و کشف ملک را راحت‌تر و کارآمدتر از همیشه کرده‌اند. خریداران و مستاجران می توانند به اطلاعات گسترده املاک دسترسی داشته باشند و نتایج جستجو را بر اساس علایق، نیاز و بودجه خود فیلتر کنند.

آنها می توانند تصاویر با کیفیت بالا و تورهای مجازی را مشاهده کنند، حتی از واقعیت افزوده برای بررسی چند بعدی ملک استفاده کنند. این سهولت دسترسی و اطلاعات جامع، فرآیند جستجوی ملک را متحول کرده است. علاوه بر این باعث صرفه جویی در زمان و انتخاب بهتر خریداران و اجاره‌کنندگان شده است.

مدیرعامل پلتفرم آقای املاک عنوان کرد: تحول و بازاریابی دیجیتال، معاملات دارایی را ساده و تسریع کرده است. اشتراک گذاری امن اسناد آنلاین، جایگزین کاغذبازی های دست و پا گیر شده اند و زمان و تلاش لازم برای انجام معاملات املاک را کاهش داده اند.

پلتفرم‌های ملکی، ارتباط راحت تر بین خریداران، فروشندگان، نمایندگان و اشخاص حقوقی را امکان‌پذیر می‌سازد. همچنین شفافیت و کارایی را در طول فرآیند، تضمین می‌کنند. تصمیمات مبنی بر اطلاعات جامع و به روز به ابزارهای ارزشمندی برای متخصصان املاک تبدیل شده است.

ابزارها و الگوریتم های تحلیلی پیشرفته می توانند تعداد زیادی از داده های بازار، مولفه های زمانی و الگوهای رفتار مصرف کننده را تجزیه و تحلیل کنند. این امر متخصصان را قادر می سازد تا تصمیمات آگاهانه ای در مورد سرمایه گذاری املاک و استراتژی های قیمت گذاری بگیرند. در نتیجه می توانند پیش بینی های دقیق تری از بازار داشته باشند.

این کارشناس بازار مسکن اعتقاد دارد تحول دیجیتال تجربه مشتری را در صنعت املاک و مستغلات افزایش داده است. به نظر ایشان شرکت های املاک و مستغلات در سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و استراتژی های بازاریابی شخصی سرمایه گذاری می کنند. این شرکت ها می‌توانند توصیه‌های مالی، ارتباطات شخصی‌ سازی شده و تجربه های متناسب را بر اساس تمایل و رفتار کاربر ارائه دهند.

عملکرد آقای املاک در زمینه بازاریابی دیجیتالی املاک

ایمان خدابخش در ادامه اظهار کرد: تحول دیجیتال در صنعت املاک و مستغلات به یک عنصر مهم و اصلی در دستیابی به اهداف تجاری تبدیل شده است. خوشبختانه مجموعه آقای املاک توانست تمام نقاط ضعف استارتاپ هایی که در گذشته شکست خوردند را مورد بررسی دقیق قرار دهد تا با قدرت هر چه تمام تر وارد این عرصه شود.

بخش های تخصصی آقای املاک عبارتند از:

  • پنل آقای مشاور (ثبت اطلاعات مشتری با امنیت بالا، ویژه مدیران، مشاوران و آژانس های املاک به منظور مدیریت زمان و افزایش بهره وری)
  • پنل آقای پروژه (پیش فروش پروژه های ساختمانی، مسکونی و تجاری)
  • آقای فایلینگ (ویژه مشاوران و آژانس های املاک)
  • برندیوم (برندسازی شرکت های ساختمانی)
  • مشاغل ساختمانی (تاسیساتی، ساختمانی، تزئیناتی، خدماتی)
  • شبکه های اجتماعی (ایجاد شبکه اجتماعی برای سازندگان و معماران ساختمانی)
  • فروشگاه (محصولات حرفه ای برای متخصصان ملکی)
  • آکادمی (دوره های تخصصی فروش و آموزش های ملکی)
  • بیمه (آسانسور، کارفرما، تمام خطر، کیفیت، آتش سوزی و...)
  • استخدام (استخدام نیروی مجرب و متخصص در حوزه ساختمان)
  • وبلاگ (به روزترین مقاله ها در زمینه، حقوقی، ملکی، آموزش املاک، محله گردی، دکوراسیون و ...)

خدابخش اظهار کرد: وبسایت و سوپراپلیکیشن آقای املاک که بر پایه هوش مصنوعی طراحی شده، در نتایج گوگل صنعت ساختمان جز برترین ها می باشد. بدین گونه که متقاضیان جویای ملک با ثبت مشخصات ملک مورد نظر می توانند با سرچ هوشمند، ملک مورد نظرشان را پیدا کنند.

از طرفی دیگر آقای املاک در تلاش است که فعالان حوزه مسکن اعم از مدیران و مشاوران املاک، آژانس های املاک، سازندگان، معماران، مشاغل ساختمانی و... را از غیر حرفه ای هایی که وارد این حوزه شده اند، متمایز کند.

سخن آخر

تحول دیجیتال عصر جدیدی را در صنعت املاک و مستغلات آغاز کرده است و ذینفعان را با فناوری های نوآورانه توانمند می کند و شیوه های سنتی را تغییر می دهد. تأثیر تحول دیجیتال در تمام مراحل چرخه عمر املاک، از جستجوی املاک تا مدیریت تراکنش و عقد قرارداد املاک، قابل مشاهده است.

پذیرش تحول دیجیتال دیگر یک گزینه نیست، یک ضرورت برای متخصصان املاک و مستغلات است. تغییر دیجیتال باعث رقابت، افزایش تجربه مشتری و بهبود عملکرد در حوزه املاک می شود. همانطور که تکنولوژی به تکامل خود ادامه می دهد، صنعت املاک و مستغلات همچنان تغییر خواهد کرد.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد***