اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل توسعه زیرساخت‌ها و بازاریابی را در اولویت گردشگری استان اردبیل عنوان کرد و گفت: پروژه‌های متعددی در زیرساخت‌های گردشگری این استان در حال اجراست و تا ۲ سال آینده ظرفیت بزرگی به زیرساخت‌های اردبیل اضافه خواهد شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل میراث‌ فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل، سیدحامد عاملی در بازدید از غرفه استان اردبیل در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران اظهار کرد: گردشگری یکی از مزیت‌های مهم استان است که می‌تواند در توسعه اجتماعی و اقتصادی استان موثر باشد و برای این حوزه برنامه‌هایی تدوین شده است.

استاندار اردبیل توسعه زیرساخت‌ها را یکی از اولویت‌های اصلی گردشگری اردبیل ذکر کرد و گفت: با وجود همه جاذبه‌های گردشگری اگر زیرساخت‌ وجود نداشته‌ باشد قطعا در جذب گردشگر دچار مشکل خواهیم شد.

عاملی با اشاره به تاثیرات رویداد اردبیل ۲۰۲۳ در معرفی ظرفیت‌های استان، بازاریابی در حوزه گردشگری به ویژه در حوزه گردشگری خارجی را اولویت ۲ گردشگری استان اردبیل ذکر کرد و افزود: در حوزه بازاریابی در یک سال گذشته که اردبیل پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو بود اقدامات بسیار خوبی صورت گرفت.

استاندار اردبیل اضافه کرد: جذب سرمایه‌گذار در استان در حوزه گردشگری و زیرساخت‌ها افزایش یافته و در حوزه جذب گردشگر نیز در حوزه بازاریابی گردشگری خارجی رتبه اول کشور را داریم که نشان دهنده درست بودن مسیر است.

وی با بیان اینکه ما باید این مسیر را ادامه دهیم، تصریح کرد: برای سال آینده نیز برنامه‌هایی هم در حوزه بازاریابی و هم در حوزه زیرساخت‌ها داریم تا حوزه گردشگری را به یک فرصت مهم برای اردبیل تبدیل کنیم.