یاسوج - ایرنا- جشنواره فیلم و عکس فجر پنجشنبه شب بیست و ششم بهمن با گشایش نمایش عکس در نگارخانه باران شهر یاسوج آغاز شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل فرهنگ و فرهنگ اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: جشنواره عکس و فیلم فجر با مشارکت انجمن سینما جوان و هنرمندان فیلم و عکس استان آغاز شده است.

امین درخشان اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه ،آیین های نقد فیلم، معرفی و تجلیل از هنرمندان برتر از مهمترین برنامه های پیش بینی شده در جشنواره فیلم و عکس فجر در استان است.

وی بیان کرد: در نمایشگاه فیلم و عکس که امشب گشایش یافته ۳۳ اثر از هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و فرهنگ اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: این آثار در موضوعات مختلفی چون زندگی روستایی و عشایر و آیین های سنتی مردم استان از سوی هنرمندان تولید شده است.

درخشان عنوان کرد: این آثار از سوی هنرمندانی چون اسحاق آقایی،بهار بهادران،نرگس واحدی پور،سلیمان حسنی،سارا صادقی،داود ایزدپناه،راضیه جلال فر،حسن فتاحیان،یاسمن نوران،صادق رودشتی،مریم ایزدپناه،صادق غریبی،مهرناز رحیمی،مسعود مدنی،فاطمه نجفی،پیمان نعمتی،،حسین کریمی،مرجان حسینی،امیر غلامیان،منیژه ارجمند،مهدیس حسنعلی زاده تولید شده است.

وی با اشاره به اینکه عکس و فیلم گویاترین ظرفیت برای انتقال پیام به مخاطب است ابراز امیدواری کرد: جشنواره فیلم و عکس فجر بتواند ضمن انتقال پیام آثار عرضه شده زمینه معرفی هنرمندان فعال در این عرصه را نیز فراهم کند.