بجنورد-ایرنا- نمازگزاران بجنوردی پس از اقامه نماز عبادی، سیاسی جمعه با حضور گسترده در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین، خشم و انزجار خود را از رژیم جنایتکار صهیونیستی اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، نمازگزاران بجنوردی پس از برپایی نماز جمعه، با انجام راهپیمایی از محل مصلای امام خمینی(ره) تا میدان بازرگانی این شهر با سر دادن شعارهای "مرگ بر آمریکا و اسرائیل"، "یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا" جنایت های این رژیم غاصب در غزه را محکوم کردند.

نمازگزاران این شهر با در دست گرفتن پلاکاردهایی با مضامین "مرگ بر اسرائیل"، مرگ بر آمریکا، "با غزه همدردیم آماده نبردیم" و "یا ایها المسلمون غزه شده غرق خون" ضمن اعلام حمایت از مردم مبارز و ستمدیده غزه جنایت های رژیم کودک کش را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی پرشور ضمن ابراز همدردی و همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و اعلام حمایت همه‌جانبه از گروه‌های مقاومت، خشم و انزجار خود را از جنایات ددمنشانه رژیم نامشروع و اشغالگر صهیونیستی به نمایش گذاشتند.

همه اقوام مختلف ساکن خراسان شمالی بعد از نماز جمعه در سایر شهرستان ها و مکان‌های تعیین شده گردهم جمع شدند و انزجار خود از رژیم صهیونیستی را اعلام کردند.

در پایان این راهپیمایی نمازگزاران با صدور قطعنامه ای خواستار واکنش مجامع بین المللی در برابر این جنایات های وحشیانه شدند.

شمار شهدای فلسطینی از آغاز تجاوز علیه نوار غزه، به ۲۸ هزار و ۳۴۰ نفر رسیده است.

خراسان شمالی با یک میلیون نفر جمعیت و ۱۰ شهرستان واقع در شمال شرق کشور است.