یاسوج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: نماینده ای که به جای قانون گذاری و نظارت، جابه جایی مدیران را از برنامه های خود قرار دهد از وظیفه اصلی خود تخطی می کند.

به گزارش ایرنا، آیت ‌الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس اظهار کرد: نماینده مجلس اختیار اجرایی ندارد و در حوزه انتخابیه نیز وظیفه اش نظارتی است مثل نظارت بر نحوه اجرای قانون و مصوبات و بودجه در حوزه انتخابیه که حتی می تواند ضعف مسئولان بومی را به مقامات عالی گزارش دهد.

حسینی وظیفه مهم نمایندگان مجلس شورای اسلامی را در ۲ بعد قانونگذاری و نظارت دانست و تاکید کرد: نماینده مجلس باید بی عدالتی های احتمالی در حوزه انتخابی خود را پیگیری و از حق و حقوق مردم با هدف اجرای هر چه بیشتر عدالت دفاع کنند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری برای دفاع از میراث شهدا و رنج اولیاء و پیشرفت کشور باید در انتخابات شرکت کرد.

امام جمعه یاسوج ادامه داد:نامزدهای انتخابات باید برنامه‌های خود را به مردم ارائه دهند و هرکسی با تهدید بخواهد رأی کسی را به‌طرف شخص خاصی ببرد جرم و تخلف است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و گرامی داشتن روز جوان گفت: دوران جوانی دوران سازندگی انسان است و جامعه، خانواده‌ها و مراکز فرهنگی نباید از جوانان غفلت کنند و در این راستا نیز باید زیرساخت‌های ازدواج، مسکن و اشتغال برای جوانان فراهم شود.

وی در ادامه افزود: هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را در پیش داریم که ضمن گرامیداشت این هفته لازم است از  تلاش شبانه‌روز آنها در ایجاد امنیت و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی قدردانی شود.