تهران - ایرنا - رسانه های صهیونیستی از به هلاکت رسیدن ۲ صهیونیست و زخمی شدن پنج نفر دیگر از آنها بر اثر عملیات شهادت‌طلبانه یک جوان ساکن قدس علیه شهرک‌نشینان در داخل سرزمین‌های اشغالی فلسطین خبر دادند.

به گزارش روز جمعه ایرنا، شبکه «i۲۴» رژیم صهیونیستی به نقل از مقام های این رژیم اضافه کرد که در حمله تیراندازی امروز (جمعه) در یک ایستگاه اتوبوس در شهرک عسقله واقع در سرزمین های اشغالی، ۲ شهرک نشین صهیونیست کشته و پنج نفر دیگر زخمی شدند که حال سه نفر از آنها وخیم است.

بر اساس گزارش رسانه های رژیم صهونیستی، مجری این عملیات مسلحانه به وسیله خودرویی با پلاک اسرائیلی وارد محل شده است.

پیشتر منابع پزشکی در بیمارستان «کپلان آسوتا» گفته بودند که در پی این حادثه ۶ مجروح که حال سه نفر از آنها وخیم است به این بیمارستان وارد شده اند.

رسانه های صهیونیستی گزارش دادند که بازرس کل پلیس این رژیم به محل تیراندازی در کریات ملاخی حاضر شده است.

سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این ظن وجود دارد که فرد دیگری به عامل این عملیات کمک کرده است و تحقیقات برای بررسی این موضوع ادامه دارد.

در همین حال خبرگزاری القدس العربی به نقل از منابع صهیونیستی گزارش داد که در این عملیات مسلحانه که در ایستگاه اتوبوس در شهرک کریات ملاخی انجام شد، سه شهرک نشین صهیونیست به هلاکت رسیدند.

این شبکه اسرائیلی اضافه کرد که نیروهای امنیتی این رژیم با همکاری ارتش و شین بت ( سازمان امنیت داخلی رژیم اسرائیل ) در مجاورت منطقه عملیات، به گشت زنی گسترده ای مشغول هستند و گمان می رود که فرد دیگری نیز همراه عامل این عملیات باشد.

پلیس رژیم اشغالگر اسرائیل از شهرک نشینان صهیونیست در مناطق نزدیک کریات مالاخی جایی که تیراندازی رخ داده است، خواست که در خانه های خود بمانند.