تهران - ایرنا - مدیر روابط عمومی هواپیمایی کاسپین گفت: با نزدیک شدن به ایام نوروز و پیک سفر، برای رفاه حال هموطنان ۳ فروند هواپیمای جدید تا ۲۰ روز آینده به ناوگان عملیاتی شرکت اضافه می‌شود. 

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «مهدی علی یاری» امروز (دوشنبه) با حضور در غرفه ایرنا در بیست و چهارمین نمایشگاه مطبوعات افزود: مسیرهای جدید پروازی خوبی را در حوزه توسعه پروازی مسیر مشهد - خرم آباد، مسیر تهران - لامر و مسیر جاسک - تهران ایجاد کرده ایم.

وی افزود: پروازهایی برای مناطق خاص و کمتر برخوردار پیش بینی شده تا هموطنان دسترسی به هواپیما داشته باشند.

مدیر روابط عمومی هواپیمایی کاسپین تصریح کرد: افزایش نرخ بلیط هواپیما برای نوروز امسال نداریم و قیمت ها براساس آخرین نرخ مصوبه سازمان هواپیمایی کشوری به فروش می رسد.

وی با بیان اینکه این ناوگان روزانه ۴ هزار مسافر جابجا می کند گفت: در این ناوگان ۱۱ فروند هواپیما موجود است که ۶ فروند آن هواپیمای ۷۳۷ و ۵ فروند هواپیمای MD می باشد.

علی یاری افزود: سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان نهاد نظارتی و حاکمیتی برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت خوبی در عرصه توسعه ناوگان هواپیمایی کشوری پیش بینی کرده است.

به گزارش ایرنا، بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» از روز گذشته یکشنبه -۲۹ بهمن ماه- به مدت ۴ روز با حضور بیش از ۶۰۰ رسانه و مجموعه‌ و شرکت دانش‌بنیان فعال در این حوزه میزبان اهالی رسانه، فرهنگ و فناوری است. درهای سالن شبستان مصلای امام خمینی (ره) تا دوم اسفند ماه هر روز از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۸:۳۰، به روی علاقه‌مندان برای حضور و بازدید باز خواهد بود.