کرمان - ایرنا - تهیه کننده و کارگردان تلویزیون در استان کرمان با تشریح دلایل اهمیت حضور آگاهانه در انتخابات و برگزیدن نمایندگان اصلاح گفت: نماینده ضعیف به مجلس فرستادن مشکلی حل نمی‌کند و باید بینش سیاسی خودرا برای انتخاب نماینده تخصصی بالا ببریم.

علی عسکری زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه حضور قوی پای صندوق های رای به انتخاب مجلسی قوی و مملکتی مقتدر کمک می کند اظهارداشت: لازمه اقتدار کشور داشتن مجلسی قوی است و مجلس قوی با حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب نماینده تخصصی و اصلح ممکن می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال شرایط خاص و حساسی در دنیا به ویژه در منطقه خاورمیانه حاکم است افزود: کل جبهه مقاومت یک طرف و شاید بتوان گفت تمام جبهه امپریالیسم غرب با حامیان اروپایی‌اش به اضافه کشورهای مرتجع عرب نیز یک طرف دیگر قرار گرفته اند.

عسکری زاده بیان کرد: در این زمانه ای که ما در آن قرار گرفته ایم چیزی که بسیار عیان و مشخص است اینکه کشور و مملکتی می تواند خوب عمل کند و از گزند اتفاقات و حوادث دور بماند که اقتدار داشته باشد.

وی ادامه داد: کشور ما به عنوان پایگاه مقاومت دنیای اسلام از شرایط خاصی برخوردار است و اگر می خواهیم از گزند اتفاقات دور بماند باید مقتدر و قوی باشیم که این اقتدار از سه وجه اقتصادی، سیاسی و نظامی می آید.

عسکری زاده ادامه داد: اگر بتوانیم خودمان را در این سه وجه قوی کنیم، هم به لحاظ جبهه مقاومت و اسلام سربلند می شویم، هم از نظر امنیتی تامین خواهیم بود و هم از نظر اقتصادی رشد خواهیم کرد.

این هنرمند با تاکید بر اینکه داشتن کشوری مقتدر فقط وابسته به مولفه های نظامی نیست اظهار داشت: ما زمانی به مولفه های نظامی و امنیتی قوی می رسیم که اقتصاد قوی داشته باشیم تا با هر تحریم و دشمنی متزلزل نشویم؛ مردم بتوانند معیشت خوب داشته باشند و کشور نیز به اهداف اقتصادی خود برسد.

عسکری زاده تصریح کرد: امنیت و اقتدار اقتصادی با اقتدار سیاسی و سیاست قوی تامین می شود.

وی با تاکید بر اینکه سیاست و قوانین ما در مجلس ساخته می شود تصریح کرد: نتیجه می گیریم اگر مجلس قوی داشته باشیم می توانیم به اقتدار سیاسی و بعد مولفه های اقتصادی و نظامی نیز برسیم.

این تهیه کننده استان کرمان اظهار اشت: مردم باید هوشمندانه و در صحنه عمل کنند زیرا پای صندوق آمدن یک تکلیف است و انتخاب افراد و نامزدهای اصلح، قوی و باسواد در حوزه های اقتصاد و سیاست بسیار مهمتر است.

عسکری زاده افزود: مردم همواره طی چند سال گذشته به تکلیف خود خوب عمل کرده اند اما این مسئولان نیز هستند که اکنون باید وظیفه خود را خوب انجام و پاسخ مشارکت مردم در انتخابات، تقدیم شهدا، جانبازان و ایثارگری ها و صبری که در گرانی ها دارند را نیز بدهند؛ این حضور و همت را مسئولان باید با کار شبانه روزی و رفع مشکلات مردم پاسخ دهند.

دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی همراه با ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند در سراسر کشور برگزار می شود.