شهریار - ایرنا - فرماندار شهریار گفت: برای حضور حداکثری مردم در انتخابات هر فرد با هرگونه ظرفیت و توانایی که دارد شهروندان را به تأثیرگذاری و مشارکت در سرنوشت خودشان ترغیب کند.

به گزارش ایرنا، علیرضا فاتحی نژاد شامگاه دوشنبه در همایش آموزشی بازرسان و سربازرسان هیات بازرسی شهرستان شهریار آنان را را چشم بینا و گوش شنوای وزارت کشور، استانداری ها و فرمانداری ها عنواو و بر رسالت مهم و تأثیرگذار بازرسان تاکید کرد.

وی اظهار داشت: شما با توجه به تکلیف و وظایفی که در شعبه های اخذ رأی دارید، نقش بسیار تأثیرگذاری در سلامت و امنیت انتخابات ایفا می کنید.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان های شهریار، ملارد و شهرقدس ادامه داد: امروز در نقطه حساسی از تاریخ کشور واقع شده ایم و دشمن به هر حربه ای دست می زند تا این انتخابات به نتیجه نرسد، لذا باید در مقابل این هجمه هوشیارانه عمل کرد.

فرماندار شهریار افزود: دشمن سعی در ناامید کردن مردم دارد ولی تا به امروز موفق نشده چرا که مردم پای کار نظام و انقلاب بوده و هستند.

فاتحی‌نژاد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تاکید کرد: مهمترین وظیفه ما به عنوان مجریان انتخابات تحقق چهار راهبرد اصلی سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت مورد تاکید مقام معظم له است.

وی تصریح کرد: کار اصلی بازرسان نظارت بر حسن اجرای کار توسط عوامل شعب است و اگر کوتاهی دیدید باید موارد را به نماینده فرماندار گزارش دهید.

فرماندار شهریار خاطرنشان کرد: مطمئنا حفظ بی طرفی و عدم جانبداری و ارائه گزارش های شما در اجرای صحیح قوانین و مقررات کارساز خواهد بود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه امسال در سراسر کشور برگزار می شود.

شهرستانهای شهریار، ملارد و شهرقدس یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارند.