همدان-ایرنا- استاندار همدان گفت: یک فقره تسهیلات بانکی از محل اعتبارات رونق تولید به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال به یک واحد صنایع وابسته به بخش کشاورزی پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد روز سه شنبه در چهل‌وسومین جلسه‌ ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: دولت مردمی و انقلابی ایران قوی و مدیریت استان همدان در روزهای انتخابات از تولید غافل نشده و همواره پیگیر رفع مشکلات و چالش‌های تولیدکنندگان است.

وی ادامه داد: در جلسه امروز ستاد تسهیل پروانه فعالیت یک کارخانه‌ تولید آسفالت به صورت موقت صادر شد و در صورت تایید دستگاه‌های تخصصی پروانه دائمی به آن اعطا شود.

استاندار همدان خاطر نشان کرد: همچنین شرکت کنترل‌گاز اکباتان که با مشکلات بانکی مواجه شده بود مقرر شد مراودات مالی آن شرکت، بدون مشکل در بانک‌های استان انجام شود.

قاسمی فرزاد گفت: در این جلسه مقرر شد بدهی بانکی یک واحد دامداری در شهر بهار و یک واحد گلخانه سبزی و صیفی امهال شود.

شرکت در انتخابات یک حق است

وی تصریح کرد: مدیران و پرسنل دستگاه‌های اجرایی با حضور در پای صندوق‌های رای در یازدهم اسفندماه انسجام ملی را به نمایش می‌گذارند.

استاندار همدان گفت: شرکت در انتخابات یک حق است و طبق سفارش قرآن کریم باید توصیه به حق داشت.

چهل‌وسومین جلسه‌ ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، سید مجتبی حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو این ستاد برگزار شد

این جلسه پنج مصوبه برای حل مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی داشت که استاندار همدان دستورات لازم را جهت رفع این مشکلات صادر کرد.