سمنان - ایرنا - فرمانده انتظامی مهدیشهر با اشاره به یک درگیری خانوادگی گفت: حادثه تیراندازی شامگاه سه‌شنبه رخ داد و عامل آن در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ مهدی شهاب الدین روز چهارشنبه به خبرنگاران افزود: شب گذشته یک مورد تیراندازی با سلاح شکاری در شهرستان مهدیشهر رخ داد که منجر به مجروحیت یک نفر و انتقال وی به بیمارستان شد.

وی با بیان اینکه در همان لحظات اولیه چند تیم از پلیس تخصصی وارد صحنه شدند و تحقیقات خود را به منظور شناسایی فرد ضارب آغاز کردند، اضافه کرد: پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق شد در کمتر از ۱۲ ساعت ضارب را شناسایی و دستگیر کند.

به گفته سرهنگ شهاب الدین، متهم به دلیل اختلافات خانوادگی با یک قبضه سلاح ساچمه‌زنی به طرف برادر خانم خود تیراندازی کرده و از صحنه متواری شده بود.

وی خاطرنشان کرد: پلیس به هیچ عنوان جرایم خشن را بر نمی‌تابد و با اینگونه افراد بدون چشم‌پوشی برخورد پشیمان‌کننده و مطابق با قانون خواهد داشت.

کشف چوب های قاچاق از خودروی سمند

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان نیز از کشف نیم تن چوب تاغ قاچاق از یک دستگاه خودروی سمند توسط ماموران کلانتری ۱۲ مسکن مهر خبر داد.

سرهنگ عباس عرب بیان کرد که ماموران کلانتری ۱۲ مسکن مهر سمنان حین گشت‌زنی در اطراف آرامگاه به سه نفر که در حال پرسه‌زنی بودند مظنون شدند و آنان را جهت بررسی بیشتر دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های بیشتر، مشخص شد این افراد به صورت غیرقانونی اقدام به قطع درختان تاغ کرده بودند و با یک دستگاه سمند قصد حمل و نقل چوب های قاچاق را داشتند.

فرمانده انتظامی سمنان، وزن محموله تاغ قاچاق را ۵۰۰ کیلوگرم عنوان و اضافه کرد: از متهمان دستگیر شده مقادیری مواد مخدر به همراه وسایل استعمال آن نیز کشف و ضبط شد و این افراد با تکمیل پرونده برای ادامه رسیدگی به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

برچسب‌ها