جدیدترین اثر مسیح و آرش قطعه ای به نام "رنگ خدا" با ترانه و موزیک "مسیح" , "آرش" و "مسعود جهانی" است. تنظیم آن را "مسعود جهانی و رض بیت" بر عهده داشته اند.

مسیح و آرش عدل پرور دو برادر خوش صدا هستند که یک گروه موسیقی ایرانی پاپ تشکیل دادند.

آرش عدل پرور زاده 21 مرداد سال 1369 و مسیح متولد 20 اردیبهشت سال 1367 در تهران هستند که از نوجوانی به خارج از کشور رفته و همانجا تحصیلات در رشته آهنگسازی داشتند و انواع ساز ها و سبک های جدید آواز و خوانندگی را در کنار استادان فرا گرفتند و بعد از چند سال دوباره به ایران بازگشتند.

مسیح فعالیت خود را به همراه برادرش آرش از 14 سالگی با ترانه سرایی و آهنگسازی آغاز کرد، فعالیت آنها از سال 1383 شروع شد و تا 1394 سعی کردند تا مجوز بگیرند، آنها از مهر 1395 فعالیت رسمی خود را با دریافت مجوز اجرای موسیقی زنده در ایران آغاز کردند. حوزه فعالیت آرش و مسیح به چندین سال پیش و پیش از گرفتن مجوز رسمی بر میگردد که به دلیل نداشتن مجوز ترانه‌های بسیاری را به صورت رایگان منتشر میکردند. از این ترانه ها میتوان به "هنوز همونم" و "بیا بازم" اشاره کرد که مورد توجه و استقبال فراوانی قرار گرفت.

از جمله آثار این گروه پر طرفدار میتوان به آلبوم های "دریا", "هر روز هر شب" و همچنین تک آهنگ هایی از جمله "گلا رو آب میدم"، "گلی"، "به همه بگو"، "دریا"، "زدی پر"، "تو که نیستی پیشم"، "شاخه نبات"، "من معذرت می‌خوام"، "ماه عسل" و "عمو زنجیر باف" و ... اشاره کرد.

اولین کنسرت رسمی مسیح و آرش 17 اسفند 1396 در تالار وزارت کشور در تهران برگزار شد.

جدیدترین اثر مسیح و آرش قطعه ای به نام "رنگ خدا" با ترانه و موزیک "مسیح" , "آرش" و "مسعود جهانی" است. تنظیم آن را "مسعود جهانی و رض بیت" بر عهده داشته اند.

برای دانلود آهنگ جدید و شنیدنی مسیح و آرش و همچنین دانلود آهنگ های شاد و غمگین و موزیک ویدیوهای منتشر شده از هنرمندان خوش صدای کشورمان به لینک زیر مراجعه کنید ...

دانلود آهنگ مسیح و آرش رنگ خدا

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.