ارومیه- ایرنا- فعال سیاسی و مبارز انقلابی ارومیه ای گفت: امیدآفرینی، رمز مشارکت پرشور در انتخابات و مهر باطلی بر تبلیغات منفی و سیاه‌نمایی دشمنان در آستانه انتخابات ۱۱ اسفند امسال است.

نصرالله اسداللهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ایجاد امید در مردم و تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و بیان پیشرفت های کشور در حوزه های مختلف، سیاه‌نمایی‌های دشمنان علیه نظام و انقلاب را باطل کرده و موجب برگزاری انتخاباتی باشکوه می شود.

وی با اشاره به لزوم تلاش در راستای انجام فریضه جهاد تبیین در این برهه حساس ادامه داد: باید به مردم تاکید کنیم که با شرکت در انتخابات، برای خودشان تصمیم می گیرند و سرنوشت کشور و آینده را خود رقم می زنند.

وی به تکثر کاندیداها نیز پرداخت و اظهار کرد: این امر نشان و نماد دموکراسی و آزادی بیان در ایران اسلامی است و این تکثر باعث می شود هرکس افراد مورد نظر خود را انتخاب کند و به هرکسی که می خواهد، رای بدهد.

فعال سیاسی ارومیه ای تاکید کرد: برای برگزاری انتخاباتی سالم، باید از دو قطبی کردن جامعه خودداری شود زیرا دو قطبی شدن جامعه به ضرر انقلاب و نظام و به نفع دشمنان داخلی و خارجی است.

اسداللهی انتخاب اصلح را نیز مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: انتخاب اصلح واجب شرعی است؛ اگر انتخاب اصلح نباشد مملکت را می فروشند چنانکه در دوره های قبلی دیدیم برخی انتخاب هایی که اصلح نبود، باعث شد در برخی جریان ها و مسائل بین المللی، دفاع خوبی از کشور نشود درحالی که اگر افراد منتخب، اصلح بودند، هرگز چنین حرکتی نمی کردند.

نمایشی خواندن انتخابات نشانه هراس دشمنان

وی گفت: دشمنان داخلی و خارجی با نمایشی خواندن انتخابات، تلاش می کنند مردم را نسبت به انقلاب و نظام دلسرد کرده و زمینه ای فراهم کنند تا مردم نسبت به انتخابات بی تفاوت باشند و این حرکت آنها نشانه هراس آنها از انقلاب و نظام است.

وی افزود: حضور همه سلایق در انتخابات پاسخی شفاف به بدخواهان و معاندان انقلاب است و این مهم را ثابت می کند در انتخابات ایران، از تمامی طیف ها و سلایق کاندیدا وجود دارد.

فعال سیاسی ارومیه ای اظهار کرد: مشارکت پرشور در انتخابات تثبیت و تحکیم مشروعیت نظام است و موجب ارتقای جایگاه بین المللی کشور می شود.

به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی برگزار می‌شود.