رشت - ایرنا - برترین نفرات سومین رخداد رسانه‌ای سردار تا سردار غروب چهارشنبه طی مراسمی در رشت تجلیل و تقدیر شدند.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که با حضور سیداحمد عبودتیان دستیار ویژه رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت و مدیرعامل بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا و برخی از مسئولان استان گیلان در رشت برگزار شد، از ۱۸ برگزیده این رخداد رسانه‌ای با اهدای تندیس و جوایزی، تقدیر شد.

دستیار ویژه رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت در این مراسم اظهار کرد: رخداد رسانه‌ای سردار تا سردار، یک کار موثر و هوشمند فرهنگی است که انجام شد که سایر استان‌ها نیز این رخداد را دنبال می‌کنند.

سیداحمد عبودتیان افزود: این کار یک تجربه موفق در احیای هویت است و تلاش شد تا هویت گیلان نشان داده شود و به خوبی شخصیت مبارز بزرگی همچون میرزاکوچک در بخش‌های مختلفی همچون دلاوری، شجاعت، ایمان و دیگر موارد نشان داده شد که چنین شخصیتی، الگوی پدران ما بود.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا بیان کرد: همچنین کمک به رونق بخشی حیات معنوی کشور دیگر دستاورد این رخداد رسانه‌ای است زیرا شهدای ما پس از شهادت، حیات معنوی را احیا می‌کنند و این رخداد برخی از این موارد را نشان داد.

حضور ۶ استان در سومین رخداد رسانه‌ای سردار تا سردار

دبیر اجرایی این رخداد رسانه‌ای در خصوص این جشنواره اظهار کرد: این رخداد در بخش‌های گزارش خبری، پادکست، ویدئوکست، مصاحبه، عکس و یادداشت در محورهای بازنمایی اقدامات مجموعه های مردمی در پاسداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و میرزاکوچک خان جنگلی، بازنمایی خدمات فرهنگی و اجتماعی مجموعه های مردمی با الگوگیری از سیره این ۲ سردار شهید، تحلیل نقش الگودهی سیره این ۲ قهرمان ملی در شکل‌گیری مجموعه‌های مردمی و نقش آفرینی مردم در عرصه های فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.

علی دارا بیان کرد: نگاهی به نقش رسانه در تقویت و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و نیز بررسی نقش مردم و جریان های مردمی در موفقیت‌های ملی و پیشبرد اهداف اسلامی از دیگر محورهای این رویداد رسانه‌ای بود که آثار زیادی از استان‌های گیلان، تهران، قم، خراسان رضوی، همدان و هرمزگان به دبیرخانه این جشنواره در رشت ارسال و در نهایت نفرات برتر معرفی شدند.