تهران- ایرنا- رئیس بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با قدردانی از حضور گرم و صمیمی ایرنا و استقبال باشکوه بازدیدکنندگان اعلام کرد: یقینا همدلی و فضای تعاملی شکل گرفته در این دوره از نمایشگاه منشاء اقداماتی ماندگار و اثرگذار در آینده رسانه ای کشور خواهد شد

به گزارش ایرنا، فرشاد مهدی پور عصر چهارشنبه با تقدیم لوح سپاس به رسانه‌های شرکت کننده در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران من جمله خبرگزاری جمهوری اسلامی نوشت: اینک که با استعانت از خداوند متعال و با همت والای اصحاب، رسانه توفیق یافتیم بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران را پس از وقفه ۶ ساله با حضور گرم و صمیمی رسانه‌ها برگزار و استقبال باشکوه بازدیدکنندگان را شاهد باشیم.

رئیس بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران افزود: بیش از هر زمان دیگری به پیمودن مسیری که در جهت بازآرایی نظام رسانه ای کشور آغاز کرده‌ایم، امیدواریم یقینا همدلی و فضای تعاملی شکل گرفته در این دوره از نمایشگاه منشاء اقداماتی ماندگار و اثرگذار در آینده رسانه ای کشور خواهد شد.

مهدی پور تاکید کرد: خداوند متعال را از این بابت شاکریم و به مصداق حدیث شریفه من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»، مراتب سپاس و تشکر خویش و ستاد نمایشگاه را از جنابعالی مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) به پاس نقش بارز و مشارکت ارزشمندتان در برپایی نمایشگاه ابراز می‌داریم. مزید توفیقات جنابعالی را از درگاه حضرت حق مسألت می‌کنم.

چهارمین روز از بیست و چهارمین نمایشگاه مطبوعات که امسال نمایشگاه رسانه‌های ایران نام گرفته است؛ با برگزاری نشست های مختلف و حضور وزرا در این نمایشگاه میزبان علاقه مندان بود.

مراسم رسمی اختتامیه امروز چهارشنبه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون مطبوعاتی این وزارتخانه برگزار شد.