کرج – ایرنا- شهردار کرج با بیان اینکه عزم و اراده مدیریت شهری بر کسب رضایتمندی شهروندان و تامین مطالبات آنان است، اعلام کرد: با تلاش های انجام گرفته، بودجه عمرانی و جاری این کلانشهر در دور ششم شورا شهر با جهش پنج برابری همراه شده است.

به گزارش ایرنا، مهرداد کیانی روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح خیابان شنبم هفتم باغستان کرج افزود: بودجه شهرداری کرج در آغاز فعالیت شورای ششم۴۶ هزار میلیارد بود که

امسال به حدود ۱۵۰ هزار ریال و برای سال ۱۴۰۳ رقم ۲۱۰ هزار میلیارد ریالی تصویب شده است ، این امر بیانگر تلاش مدیریت شهری برای تحقق درآمدی و سرعت بخشی به پروژه های بزرگ ، متوسط و کوچک عمرانی ، فرهنگی و خدماتی کلانشهر کرج است.

شهردار کرج با بیان اینکه شهروندان از برخی کاستی ها و مشکلات گلایه دارند، گفت: این مشکلات از گذشته انباشته شده و شورا و شهرداری با تمام توان برای رفع آنها پای کار هستند.

کیانی ادامه داد: امروز پروژه های بزرگ کرج مانند آزاد راه شهید سلیمانی و قطار شهری که سالها از آغاز عملیات آنها می گذرد با اهتمام مدیریت شهری در حال تکمیل و راه اندازی است.

وی به مشکل روشنایی معابر باغستان کرج اشاره کرد و از شرکت توزیع برق استان البرز خواست این مشکل شهروندان را برطرف کند.

شهردار کرج یکی دیگر از درخواست های ساکنان باغستان کرج را صدور سند ثبتی املاک است برشمرد و گفت: شهرداری با سرعت این درخواست مردمی را پیگیری و آن را برطرف خواهد کرد.

خیابان شنبم هفتم برای دسترسی آسان مردم به بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی تامین اجتماعی البرز امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

برای احداث این خیابان ۱۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات مدیریت شهری کرج هزینه شده است .